چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آذر 1400 11:50 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
ذخیر سند در فایل xp توسط انبار بصورت ریالی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
khalaji
کاربر جدید
کاربر جدید

--
30 مهر 1397 04:33 ب.ظ

    با سلام و احترام

     

    در شرکت خودرو سازی کارمانیا با توجه به صدور رسید انبار مقداری توسط پرسنل انبار در سیستم نوسا و ذخیره رسید و حواله های انبار جهت بازخوانی در برگه های بعدی بعلت مشابه بودن چندین برگه رسید و حواله ، متاسفانه بعد از ریالی کردن برگه توسط مالی ، سند ذخیره شده توسط انبار که دسترسی مقداری دارند درای مبلغ ریال می باشد و این امر موجب بروز مشکلات عدیده از جمله آگاهی افراد مختلف از اطلاعات مالی که محرمانه می باشد شده . 

     

    مراتب جهت اعمال اصلاح لازم در سیستم 

     

    با تشکر از زحمات تمامی پرسنل شریف نوسا

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 مهر 1397 05:42 ب.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما

    اگر درست متوجه شده باشم، نوعی از ذخیره‌ی برگه‌ی انبار در فایل مورد نیاز است که فاقد اطلاعات ریالی باشد. اگر چنین است می‌توانیم در ویرایش‌های بعدی امکان مزبور را به صورت یک فرمان مستقل (یک گزینه‌ی جدید در منوی ذخیره در برگه‌های انبار) پیاده‌سازی کنیم. اگر درست متوجه نشده‌ام لطفا راهنمایی بفرمایید.
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    08 آذر 1400 11:50 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 8.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که در برگه‌های انبار، به منوی متصل به تکمه‌ی ذخیره‌سازی، گزینه جدیدی با عنوان "ذخیره برگه در فایل وارده XP (فقط اطلاعات مقداری)" اضافه شده است. فایل وارده‌ی حاصل از این فرمان جدید فاقد اطلاعات مالی (مبالغ، اجزاء بهای وارده، طرف حساب‌ها) خواهد بود. در برگه‌های انبار ریالی، این گزینه به همراه گزینه‌ی مشابه قبلی (که اطلاعات کامل برگه را در فایل وارده ذخیره می‌کرد) قابل استفاده است. در برگه‌های انبار مقداری از این پس فقط همین گزینه وجود خواهد داشت و گزینه مشابه قبلی (ریالی – کامل) در این برگه‌ها در دسترس نخواهد بود.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه8.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.