چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 اردیبهشت 1390 10:42 ق.ظ توسط momeni
نمايش "شماره صفحه" در گزارشات
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
sajjadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
05 اردیبهشت 1390 10:24 ق.ظ

    با سلام و احترام
     آيا امکان چاپ شماره صفحه در گزارشات به صورت "شماره صفحات/شماره صفحه جاري" (مثلا 2/1) وجود دارد؟

    با تشکر

    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    05 اردیبهشت 1390 11:14 ق.ظ
    سلام خدمت دوستان عزیز

    بنده هم قبلا  این مورد را تست کرده ام و با امکانات فعلی نمی شود آنرا در پرینت گزارشات پیاده سازی کرد .
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 اردیبهشت 1390 10:42 ق.ظ
    سلام

    احتمالا منظور شماره صفحه و تعداد صفحات است. اگر این است، عرض می‌شود که

    دو روش برای پیاده‌سازی چاپ وجود داشت که ما یکی از آنها را انتخاب کردیم. یک روش این است که ابتدا تمام گزارش را در فضایی در حافظه آماده کنیم و به این ترتیب تعداد صفحات را نیز بدانیم و سپس دوباره از ابتدا عمل چاپ را انجام دهیم. روش دیگری (که در سیستم پیاده شده) این است که هر صفحه را به محض آماده شدن چاپ کنیم.

    در روش اول حافظه زیادی مصرف می‌شود و عمل چاپ با تاخیر بسیار بسیار زیادی (به خصوص در گزارش‌هایی که تعداد صفحات زیادی دارند) انجام می‌شود. در روش دوم مادامی که سیستم مثلا مشغول تنظیم صفحه سوم است صفحه اول در حال چاپ است. عمل چاپ بسیار سریع‌تر انجام می‌شود و احتمال کمبود حافظه (مثلا در چاپ حدود 100 صفحه گزارش یا بیشتر) وجود نخواهد داشت. با توجه به این نکات اگر از چاپ تعداد صفحات صرف نظر کنیم مزایای زیادی بدست می‌آوریم که ذکر شدند. ضمن اینکه در گزارش‌های ترکیبی (مثلا چاپ همزمان تعدادی سند) اصولا تعداد صفحات گزارش مبهم است و باید یک گزینه هم در کنار (شماره صفحه در هز سند از یک آغاز شود) برای تعیین مفهوم تعداد صفحه لحاظ می‌کردیم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.