چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 اسفند 1396 03:37 ب.ظ توسط روزبه
اشتباه ثبت در طرف حساب انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
masoud abedi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 اسفند 1396 04:53 ب.ظ
    اگر در سال قبل در سیستم انبار ، اشتباها به طرفیت حساب بانک ثبت شده باشد ، راهکار  حل این مشکل چیست؟ (چرا  نوسا اجازه انجام این کار را داده است؟)
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 اسفند 1396 03:37 ب.ظ
    با سلام، 

    نرم‌افزار مالی نوسا نه خود تصمیم می‌گیرد, نه کسی از او اجازه می‌خواهد، بلکه بنا به تعاریف ثبت شده توسط مدیران هر مجموعه عمل می‌کند. در صورت تعریف دسترسی، امکان ثبت اسناد یا تغییر و تعریف قوانین صدور خودکار اسناد به عهده مدیران مجموعه می‌باشد. البته شاید روزی ماشین‌ها خود رانندگی کنند و نرم‌افزار‌ها خود کار مالی کنند ولیکن هنوز این از توان ما خارج است. 


    از نظر سیستمی، نوسا قابلیت استفاده از 3 روش برای تعیین طرف حساب برگه‌های انبار را دارد، آزاد (دستی)، اختصاصی (قوانینی که مدیر مالی مجموعه برای کالاها تعریف و در سطر به سطر برگه استفاده می‌کند) یا عمومی (قوانینی که مدیر مالی مجموعه برای عموم کالاها تعریف و برای تمام برگه استفاده می‌کند). 

    تغییرات در طرف حساب اسناد تایید شده یا عملیاتی بسته به استفاده از هر یک از این روش‌ها کمی متفاوت است ولیکن حذف اسناد مالی مرتبط (در صورت تأیید بودن برگه‌ها)، پیش‌نویس کردن برگه‌ها، حذف برگه‌های انتهای دوره، و مجدادا عملیاتی کردن تک تک برگه‌های مرتبط از حداقل نیازهای این امر می‌باشد. برای کمک دقیق‌تر با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

    با تشکر،
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.