چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 آذر 1396 05:39 ب.ظ توسط momeni
Alt+Ctr+T
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
msh100100
کاربر
کاربر

--
19 آذر 1396 10:54 ق.ظ



    با سلام خدمت عزیزان نوسایی
    در تنظیمات برای یک کاربر خاص ، تنظیم پیش فرض سیستم را روی تمام سالهای مالی گذاشته ایم ، چرا در فرم تصفیه و زمانی که دکمه Alt+Ctr+T را میزنیم، باز فقط سال مالی جاری را میآورد؟


    پیروز باشید
    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 آذر 1396 01:52 ب.ظ
    سلام

    آن تنظیم پیش‌فرض در ارائه‌ی تصفیه مورد توجه قرار نمی‌گیرد (چون هر کاری که مربوط به ویرایش داده‌ها باشد به صورت پیش‌فرض همیشه به سال مالی جاری توجه می‌کند). پس پیش‌فرض محدوده در کاربرگ تصفیه همیشه سال مالی جاری است - که البته در محاوره‌ی ابتدایی قابل تغییر است. اما نکته‌ی مهم این است که وقتی یک گزارش (مثل ریزعملیات حساب) به صورت غیرمستقیم و از یک صفحه‌ی دیگر احضار می‌شود (مثل احضار از کاربرگ تصفیه)، تنظیمات خود را نه از پیش‌فرض سیستم بلکه از صفحه‌ای که آنرا باز کرده است استخراج می‌کند - این شامل محدوده و شرایط نیز می‌شود. هدف این بوده که مثلا اگر از یک تراز که با تنظیمات خاص آماده شده است، ریزعملیات احضار کنیم، همان تنظیمات (محدوده و شرایط) به گزارش احضار شده نیز سرایت کند. این وضعیت در کاربرگ تصفیه نیز رخ می‌دهد و از آنجا که کاربرگ برای سال مالی جاری احضار شده است، Ctrl+Alt+T هم مربوط به سال مالی جاری خواهد بود.

    ارادت
    msh100100
    کاربر
    کاربر

    --
    22 آذر 1396 12:26 ب.ظ
    در یک سند حسابداری هم که Alt+Ctrl+T میگیرم (تراز نیست) باز هم فقط یک سال رو میده
    اگر در قسمت تنظیمات کاربر واسه این موضوع هم گزینه بگذاری ممنون میشم
    موفق باشید
    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 آذر 1396 05:39 ب.ظ
    سلام

    همانطور که عرض کردم، فلسفه‌ی Ctrl+Alt+T (در مقایسه با انتخاب گزینه ریزعملیات از منو) اینه که به بافتار (Context) توجه بشه و نه به پیش‌فرض‌های سیستم. همیشه می‌تونید از منو استفاده کنید تا پیش‌فرض‌ها لحاظ شوند - اما توجه به زمینه‌ی عملیات موجود یعنی هر جا که مشغول ورود اطلاعات هستید (تصفیه یا سند) "حتما" و "همیشه" با اطلاعات سال مالی جاری سروکار داریم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.