چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 خرداد 1396 12:16 ب.ظ توسط momeni
فراخوانی پیش فاکتور در برگه های درخواست ابتدای دوره
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
SAMIN
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 خرداد 1396 11:19 ق.ظ
    سلام




    در خصوص فراخوانی درخواستهای سال قبل به دوره مالی جدید ، برای درخواست تحویل کالای فروخته شده مرجع پیش فاکتور در درخواست ظاهر نمی شود و در هنگام صدور فاکتور بهاء سطر مرجع را نداریم . آیا راه حلی وجود ندار که پیش فاکتورها همراه درخواست فراخوانی شوند ؟


    در خصوص فراخوانی درخواست های سال قبل به دوره مالی جدید ، برای درخواست تحویل کالای فروخته شده مرجع پیش فاکتور در درخواست ظاهر نمی شود و هنگام صدور فاکتور بهاء سطر مرجع را نداریم . آیا راه حلی وجود ندارد که پیش فاکتورها همراه درخواست فراخوانی شوند ؟ با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 خرداد 1396 12:16 ب.ظ
    سلام

    نکته‌ای که مطرح فرمودید کاملا منطقی است. در بررسی‌های مقدماتی که انجام شد تنها نکته قابل توجه این است که اگر بخواهیم پیش‌فاکتور را هم کپی کنیم، حتما باید از گزینه "تبدیل درخواست‌های باز سال قبل به خاتمه یافته" هم استفاده شود. به جز این مشکل خاصی در اجرای عملیات به صورتی که شما فرمودید (فعلا) به نظر نرسید. حتما موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد و اگر امکان‌پذیر باشد، در نسخه بعدی پیاده خواهد شد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.