چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 اردیبهشت 1396 01:38 ب.ظ توسط momeni
صدور اطلاعات فروش به فایل اکسس - TTMS
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hosein.mirjalili
کاربر
کاربر

--
28 اردیبهشت 1396 12:34 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب

    هنگام صدور اطلاعات فروش به فایل اکسس - TTMS مبلغ تخفیف که در انتهای فاکتور لحاظ میشود از مبلغ فروش کم نمی شود و باعث مغایرت فایل ارسالی با مبلغ نهایی

     فروش میشود . لطفا بررسی نمایید ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 اردیبهشت 1396 01:38 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه تخفیف‌هایی که به کل فاکتور تعلق می‌گیرند در سامانه TTMS پیش‌بینی نشده‌اند. این تخفیف‌ها مستقیما به همه سطرهای فاکتور اعمال می‌شوند و به همین دلیل قابل صدور و تاثیر در TTMS نیستند (در TTMS فقط سطرهای اصلی فاکتورها دیده شده‌اند). چنین تخفیف‌هایی حتی در فرم‌های استاندارد فاکتور (ارائه شده توسط سازمان امور مالیاتی) نیز پیش‌بینی نشده‌اند. فقط تخفیف‌هایی که در سطرهای فاکتور تنظیم و محسوب شده باشند لحاظ می‌شوند. با توجه به توضیحات فوق، این وضعیت قابل تغییر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.