چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 بهمن 1395 02:05 ب.ظ توسط momeni
برگه انجام خدمت
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
solesf
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 بهمن 1395 12:39 ب.ظ
    سلام در برگه های انجام خدمت هنگامی که مقدار خدمت بیش از مقدار درخواست باشد، سیستم خطا نمیدهد و جلوی کاربر را نمیگیرد.

    امکان هست که انتخابی برای محدود کردن کاربر باشد؟

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 بهمن 1395 01:33 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه میسر نیست.
    a-tajaddini
    کاربر
    کاربر

    --
    15 بهمن 1395 08:38 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب
    تقاضای بنده از جناب آقای مومنی عزیز این است که در خصوص درخواست فوق تأمّل بیشتری عنایت فرمایند. چون به هر حال از الزامات سیستم مدیریت خدمات، کنترل درخواستهای خدمات است که از مقدار تعیین شده تجاوز ننماید. بهر حال همه میدانیم که خدمت هم دقیقاً مانند کالاست. خریداری میشود، فروخته میشود، درخواست می‌شود و مقدار آن تحت کنترل است. در غیر اینضورت سیستم درخواست و انجام خدمت، مفهوم واقعی خود را از دست خواهد داد.
    ارادت
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    16 بهمن 1395 08:00 ق.ظ
    با سلام،

    انجام خدمت یک ثبت پس از اتفاق است و جلوگیری از ثبت آن مشکلاتی بوجود می‌آورد. در مورد کالا رخداد خروج همزمان با خروج واقعی میسر بوده و کنترل آن معنی می‌دهد. ولی اگر درخواست بابت 2 ساعت کار بود و من 3 ساعت کار کردم چه کنم ثبت کنم 2 ساعت؟
    a-tajaddini
    کاربر
    کاربر

    --
    16 بهمن 1395 01:55 ب.ظ
    با سلام و احترام،
    جناب آقای محمدزاده! فرمایش شما کاملاً صحیح است و متوجه این نکته نبودم. در مورد بسیاری از خدمات مانند خدمات ساعتی دقیقاً همین طور است که فرمودید. اما بسیاری از موارد دیگر مانند خدمات پیمانکاری و مقطوع که باید یک یا چند خدمت مشخص تحویل شود، ارائه خدمت بیش از مقدار درخواست مفهوم صحیحی ندارد. مانند خدمت کاشی کاری یک اتاق به مقدار 20 متر مربّع.
    لذا سوال بنده این است که آیا میتوان به نوعی امکانی ایجاد نمود که به دلخواه کاربر هر دو حالت در سطوح دسترسی کاربر قابل تنظیم باشد؟
    مثلاً امکان صدور خدمت بیش از مقدار درخواست.؟
    a-tajaddini
    کاربر
    کاربر

    --
    16 بهمن 1395 01:58 ب.ظ
    البته این نکته هم قابل ذکر است که در نرم افزار نوسا هم در مورد کالا و هم در مورد خدمت ، امکان صدور برگه بدون درخواست در امکانات کاربران پیش بینی شده و میتوان از این گزینه نیز برای کالاها یا خدمات ارائه شده بیش از مقدار درخواست در صورت لزوم استفاده نمود.
    ارادت
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 بهمن 1395 02:05 ب.ظ
    سلام

    همانطور که عرض کردم انجام این خواسته میسر نیست. مجددا ابزار تاسف می‌کنم
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.