چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 مهر 1395 01:23 ب.ظ توسط momeni
افزایش امکانات سیستم هدیه نوسا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
24 مهر 1395 12:53 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سیستم مالی نوسا. جناب مومنی بزرگوار. با توجه به اینکه سیستم هدیه نوسا تنها سیستم کاربردی رایگان قابل اتکا در محیط دانشگاه میباشد که با محیط کاملا واقعی حسابداری دانشجویان را آشنا میکند . چند نیاز در روند تدریس وجود دارد اگر صلاح دانستید ممنون میشم در سیستم هدیه فعال نمایید.

    1.گزارش تفکیک تفصیلیهای یک مجموعه به حسابها

    2.نیاز هست در قالب یک گزارش تفصیلی هایی که با حسابها ارتباط دارند رو ببینیم که چون اجازه تعریف فرم نداریم امکان پذیر نیست.

    3.گاها نیاز هست کدینگ را از اکسل فراخوانی کنیم که امکان پذیر نیست .

    با تشکر از عنایت شما.

    پ ن: با توجه به نزدیک بودن هفته پژوهش از شما جناب مومنی عزیز دعوت میشود تا اگر افتخار بدید وصلاح بدونید مقاله که مدنظرتان بود را در دانشگاه شریعتی و علامه طباطبایی ارائه نمایید

    با تشکر از شما

    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 مهر 1395 01:23 ب.ظ
    سلام

    به هر حال ماهیت رایگان هدیه و نیز توجه به این نکته که هدیه "دقیقا" همان Client سیستم اصلی ما است ما را مجبور می‌کند که برخی از امکانات را برای سیستم اصلی حفظ کنیم - تعریف فرم‌ها (آیتم‌های 1 و 2) و فراخوانی (آیتم 3) همین وضعیت را دارند.

    بنده مقاله‌ای را برای ارائه و انتشار مدنظر ندارم - منظورم از عبارتی که در بحث قبلی گفتم این بوده که مطالب ارائه شده نظرات شخصی خودم است و در مقاله یا کتابی مشابه آنها را نخواهید یافت.

    موفق باشید
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.