چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 مرداد 1395 11:07 ق.ظ توسط momeni
بازيابي اطلاعات از نسخه قديمي سال 75 در excel يا access يا sqlserver
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saye
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 مرداد 1395 11:23 ق.ظ

    بسمه تعالي 

    با سلام و خسته نباشید

    چند سال پيش از نرم افزار مالی هدیه نوسا (رايگان) استفاده کرده ايم و چند سالي است كه ديگر در آن ورود اطلاعات نداريم. در حال حاضر به اطلاعاتی که در این نرم افزار ذخیره شده است، نياز داريم. میخواهیم از اطلاعات بانک داده خروجي access یا excel بگيريم يا روي sqlserver ببريم. نسخه  نرم افزار مربوط به نوروز 1375 هست. لطفا در اين خصوص راهنمايي بفرماييد.

    لطفا بفرماييد كه این سامانه با چه نرم افزاری تولید شده است و بانک داده آن در چه فایلی ذخیره شده است؟ آیا بانک داده اس کیو ال هست با توجه به اینکه ما چند سرور داریم چگونه کانکشتن آن را بفهمیم و بدانم که نام بانک داده مربوطه چیست و روی کدام سرور است. و اگر نیست بانک داده و فایلهای مربوط به آن چیست؟

    قبلا از همكاري شما صميمانه سپاسگذارم.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 مرداد 1395 01:15 ب.ظ
    سلام

    نرم‌افزار مورد اشاره شما نرم‌افزار مالی نیست - در زمان خود (20 سال پیش آخرین نسخه آن ارائه شده است) به عنوان تقویم، دفتر تلفن و نشانی، ویرایشگر و پردازشگر متن و همچنین برای تولید و حفظ جدول‌های اطلاعاتی ساده بکار می‌رفته است. آن نرم‌افزار هیچ ارتباطی با نرم‌افزار مالی هدیه نوسا ندارد. نرم‌افزار دارای سیستم فایل‌های اختصاصی خود بوده و از سیستم‌های مدیریت پایگاه‌های اطلاعاتی (که در سال 1992 زیاد متداول و در دسترس نبوده‌اند) استفاده نمی‌کند...

    برای اخذ اطلاعات از آن نرم‌افزار، می‌توانید از چاپ گزارش‌ها به همراه امکان اخذ خروجی گزارش چاپی در یک فایل متنی استفاده کنید. اطلاعات فارسی با کدینک EGF (که به آن ایران سیستم هم می‌گویند) در فایل متنی درج می‌شود.

    متاسفانه ارائه کمک و پشتیبانی بیشتر برای نرم‌افزاری که 23 سال پیش تولید شده است و 20 سال از ارائه آخرین نسخه آن می‌گذرد (و رایگان هم بوده است) برای ما میسر نیست.

    موفق باشید
    saye
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    20 مرداد 1395 09:53 ق.ظ
    • پاسخ پذيرفته شده
    سلام. از همين مقدار راهنمايي هم ممنونم. از قسمت گزارشها اميدوارم مشكلم حل شود. موفق باشيد.
    در صورت نياز ما آيا اين امكان براي شركت شما فراهم هست كه با پرداخت هزينه اطلاعات اين بانك اطلاعاتي بازيابي شود يا خير؟ ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    20 مرداد 1395 11:07 ق.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما

    اگر میسر باشد، من در جریان نیستم. سایر همکاران ما در نوسا (فروش و پشتیبانی) هم این مطلب را تعقیب می‌کنند. اگر میسر باشد حتما برای انجام کار با پیغام خصوصی شما را در جریان قرار خواهند داد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.