چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 خرداد 1394 10:31 ق.ظ توسط momeni
تفاوت بین نرم افزار حسابداری و نرم افزار دریافت و پرداخت
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
jmschairman
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 بهمن 1393 04:52 ب.ظ
    با سلام خذمت تمامی اساتید بنده خیلی مایل هستم که از نوسا استفاده کنم ولی به دلیل گستردگی بیش از حد آن همیشه یه ترس درونی از اون دارم و اکنون که شرکت ما نیز میخواهد از نوسا استفاده کند. می خواستم جویا شوم که فرق بین قسمت حسابداری و دریافت‌وپرداخت آن در چیست؟ مگر نمی توان دریافت و پرداختها را نیز در قسمت حسابداری انجام داد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 بهمن 1393 09:23 ق.ظ
    سلام

    لطفا به متن زیر مراجعه فرمایید

    مشخصات نرم‌افزار دریافت و پرداخت نوسا

    ارادت
    h-vafa
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    01 خرداد 1394 09:12 ب.ظ
    قسمت دریافت و پرداخت جهت نگهداری مدارک خزانه استفاده میشه...
    که شامل تاریخ سررسید ، نوع مدرک و شماره مدرک و ... هست و با سند حسابداری که به صورت دستی درج میشه فرق داره...

    بعد از تایید اسناد دریافت و پرداخت، سند حسابداری صادر میشه که به دلیل وابسته بودن به اسناد دریافت و پرداخت امکان تغییرش نیست... البته میشه به اون اسناد ، سند دیگه هم اضافه کرد، اما ممکنه به دلیل ویرایش اسناد ، مجبور به حذف سند حسابداری و ویرایش اسناد دریافت و پرداخت رو انجام بدیم که در نتیجه اسنادی که به صورت دستی در اسناد حسابداری دریافت و پرداخت درج شده ناخداگاه حذف میشه
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 خرداد 1394 10:31 ق.ظ
    سلام

    حذف سندهای قبلی "اصولا" امکانی است که نباید به صورت سهوی مورد استفاده قرار بگیرد. واضح است که هر عمل حذف، خودآگاه یا ناخودآگاه، اطلاعاتی را از سیستم حذف می‌کنند. در مثال جنابعالی، اطلاعاتی که حذف می‌شوند به سطرهای اضافه شده دستی محدود نیستند. ممکن است سطرهای آمده از دریافت و پرداخت هم به دلایلی اصلاح شوند. اگر واقعا نیاز به حذف سند حسابداری ناشی از تایید اسناد دریافت و پرداخت دارید، بهتر است پیش از حذف، یک کپی از همان سند حسابداری تهیه فرمایید - آن کپی دیگر وابسته به دریافت و پرداخت نخواهد بود و صرفا به عنوان مرجعی برای اطلاع از تغییرات داده شده در سند ابتدایی (و تکرار آن تغییرات در سند جدید) بکار خواهد رفت.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.