چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 آبان 1395 02:43 ب.ظ توسط momeni
مشاهده بهای یک واحد در کارت کالا
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hesab
کاربر
کاربر

--
14 بهمن 1393 08:48 ق.ظ
    با  عرض سلام خدمت همکارارن گرامی


    سوال من اینست که چگونه میتوانیم در تراز گردش موجودی کالا هنگامی کارت کارت کالا را باز میکنیم بهای یک واحد را نیز به ما نشان دهد؟

    با تشکر
    kermanshahi
    کاربر
    کاربر

    --
    14 بهمن 1393 09:38 ق.ظ
    با سلام

    می توانید از منوی سیستم تنظیمات سیستم برای تمام کاربران --> پیش فرض فرم های نمایش --> عملیات کالا --> کارت عملیات --> سمت راست تعریف فرم گزارش بالا ، را زده و سپس از فرم پیش فرض نوسا به اسم  پيش فرض نوسا (داراي مانده - براي كالاهاي عملياتي) با علامت  کپی گرفته و علامت جزییات را بزنید. در قسمت جزئیات دوبار کلیک کرده و سپس با زدن علامت مثبت یک ستون اضافه کنید و در قسمت محتوی ، بهای واحد کالا را انتخاب کنید.بعد از ذخیره ی فرم ، فرم گزارشی را که ساخته اید بعنوان فرم گزارش ریالی قرار دهید.
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    14 بهمن 1393 09:46 ق.ظ
    با سلام و احترام

    از جمله فيلدهايي که در کارت کالا در دسترس مي‌باشد، "بهاي واحد کالا" و "بهاي خالص واحد کالا" است. بنابراين کافيست هر کدام از اين دو فيلد که مد نظرتان است را در فرم نمايشي کارت کالا اضافه نماييد. حال براي اينکه هنگام دسترسي به گزارش مذکور از طريق گزارش گردش و موجودي، اين فرم مشاهده شود، فرم تعريف شده را براي خودتان پيش فرض نماييد.



    لازم به ذکر است، "بهاي خالص واحد کالا"، حاصل تقسيم بهاي خالص (بدون اجزاء بها) به تعداد است.

    با سپاس
    r_hatami
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 آبان 1395 01:18 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید

    برگه ورود یک کالا را ثبت نموده و ریالی نموده ایم. بعد از مدتی برگه اصلاح بهای وارده برای آن کالا ثبت میشود. در کارت کالا ، بهای واحد اولیه بازنمایی میشود.

    ممنون میشم اگه نکته ای در این مورد وجود دارد ، مرا راهنمایی نمایید.

    با تشکر

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 آبان 1395 02:43 ب.ظ
    سلام

    دو (یا چند) نکته با هم مخلوط شده‌اند. بهای واحد و بهای خالص واحد همیشه از تقسیم بهای رخداد بر مقدار بدست می‌آید. درج رخدادهای اصلاح بها هیچ تاثیری در هیچیک از این مقادیر ندارند. به نظرم آنچه این سوال را پیش آورده است این است که فیلدهای تغییرات در بها (افزایش یا کاهش) در کارت کالا بازنمایی می‌شوند نه بهای رخداد. این فیلدها دارای مشخصاتی هستند: اولا برحسب افزاینده یا کاهنده بودن رخداد محتوای آنها تعیین می‌شود و ثانیا از تنظیماتی که در محاوره ابتدایی گزارش (صفحه رخداد) انجام می‌شود تاثیر می‌گیرند. در محاوره مزبور تنظیماتی برای تفکیک یا تلفیق رخدادهای برگشت، تعدیل یا اصلاح بهای وارده وجود دارد. روال عادی این است که هر یک از این رخدادها در سطرهای جداگانه‌ای از کارت کالا بازنمایی شوند. با تنظیمات مورد اشاره می‌توان ترتیبی داد که رخدادهای تغییر دهنده به صورت مستقل نمایش داده نشوند و به نحوی با رخداد ابتدایی "تلفیق" شوند. شاید این اشتباه پیش بیاید که این به معنی بازنمایی وضعیت جدید رخداد پس از آن تغییرات است. در صورتی که چنین نیست - صرفا برای اینکه در حاصل نهایی گزارش تفاوتی ایجاد نشود، صرفا فیلدهای افزایش و کاهش بها (و مقدار) در اثر این تلفیق تغییر داده می‌شوند - بدیهی است که تغییر همه فیلدها میسر نبوده است!

    به این ترتیب فیلدهای بهای رخداد و مقدار رخداد در اثر این تلفیق بدون تغییر می‌مانند و بدیهی است که فیلد بهای واحد هم از تلفیق پیش‌گفته تاثیر نمی‌پذیرد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.