چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 اسفند 1392 10:28 ق.ظ توسط DOLAT
امکان اصلاح اسناد تائید شده
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
DOLAT
کاربر
کاربر

--
21 اسفند 1392 02:19 ب.ظ
    جناب آقای مومنی ، سلام
    با تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای جنابعالی و سایرهمکاران در شرکت نوسا ،پیشنهاد ذیل برای تسهیل در عملیات مالی با استفاده از سیستم مالی نوسا به استحضار میرسد امید است مورد توجه و عنایت قرار گیرد :
    با وجود گزینه های ثبت قطعی و نهائی نمودن اسناد و نقش تامین امنیت هر یک در سیستم که قطعا منطقی هم هست . پیشنهاد میگردد ، اسناد تائید شده قابلیت اصلاح داشته باشند که از این امکان بعنوان یک گزینه کنترلی برای عملیات صدور و کنترل اسناد توسط عوامل کنترولر استفاده بهینه شود . طبعا این امکان می تواند در گزینه تعاریف امکانات برای استفاده کنندگان توسط مدیر سیستم برای فرد یا افراد انتخاب شده ، برقرار شود.
    با تشکر - دولت آبادی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 اسفند 1392 06:46 ق.ظ
    سلام

    ممنون از پیشنهاد جنابعالی.

    متاسفانه تنها پارامتر در محدودیت عملیات در سیستم، اختیارات کاربران نیست و ملاحظات دیگری هم ممکن است منجر به غیرقابل اصلاح بودن اسناد و برگه‌ها گردد.

    از این فرصت استفاده می‌کنم: از کاربران و همکارانی که از ما ایراد می‌گیرند که چرا کمتر به سیستم‌های online و بلادرنگ (پرداخت االکترونیک یا بانک) می‌پردازیم تمنا می‌کنم به این پست توحه فرمایید - برای کاربران ما کافی نیست که می‌توانند به تاریخ قبل سند بزنند یا اسناد قبلی را اصلاح کنند و احیانا حذف نمایند. غیر قابل اصلاح بودن حتی در مورد اسناد تایید شده هم برای طیف وسیعی از کاربران ما آزار دهنده است. حال تصور کنید که این امکانات در یک سیستم بانک وجود داشت!

    ارادت
    DOLAT
    کاربر
    کاربر

    --
    24 اسفند 1392 06:10 ب.ظ
    جناب آقای مومنی ،سلام
    فرمایش جنابعالی متین ، ولی وقتی گستره کنترلی یک سند از وضعیت پیش نویس تا ثبت قطعی سند را از نظر می گذرانیم که قابل توجه نیز می باشد ، میتوان فرمایش جنابعالی را در قطعی نمودن سند و همچنین نهائی نمودن آن ملاحظه نمود . گرچه در وضعیت نهائی کردن اسناد امکان برگشت واصلاح یک به یک آنها فراهم است . منظور اینست با رعایت موارد مد نظر جنابعالی بتوان از گزینه تائید اسناد برای موارد کنترلی متعددی استفاده نمود مثل 1- کنترل محتوی سند برای مسئول رسیدگی به اسناد و تائید نمودن انها برای مراجعات کنترلی بعدی 2-استفاده گزینه بسیارمفید اصلاح یکباره اسناد (شمول اسناد تائید شده) و مواردی این چنین ، استفاده نمود . علی ایحال این پیشنهاد میتواند بعنوان وجه تمایز دو وضعیت تائید و نهائی کردن اسناد به ترتیبی که مثال آورده شد مورد استفاده بهتری داشته باشد. بدیهی است پیشنهادات ارائه شده در گستره نرم فوق العاده نوسا برای استفاده بیشتر و کاملتر است ، که قطعا با درایت شما و تیم همکار خللی در ارکان سیستم نرم افزاری مجکم طراحی شده ، ایجاد نخواهد کرد انشاءاله .
    با تشکر وپوزش از تصدیع - دولت آبادی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 اسفند 1392 07:08 ب.ظ
    متاسفانه تنها پارامتر در محدودیت عملیات در سیستم، اختیارات کاربران نیست و ملاحظات دیگری هم ممکن است منجر به غیرقابل اصلاح بودن اسناد و برگه‌ها گردد.

    ارادت
    A.M.Zadeh
    کاربر
    کاربر

    --
    25 اسفند 1392 09:23 ق.ظ
    با درود
    باید توجه نمود که در اغلب موارد رخدادهای مالی از یکدیگر مستقل نیستند و به هم وابسته اند. به عنوان مثال رخدادهای انبار - که هر تغییر در هر رخداد قبلی انبار - اولا میباید رخدادهای قبلی کنترل شوند ( اصولا چنین تغییری امکان پذیر میباشد یا خیر ) - ثانیا این تغییر بر روی تمامی رخدادهای بغد تاثیر میگذارد . بنابراین در هر عملیات تاییدی - ملاحظاتی توسط سیستم در نظر گرفته میشود که پایه و اساس آن بر این اصل استوار است که رخدادها تغییر نمی کنند . به همین دلیل در این صورت نیاز به تغییر رخدادهای تایید شده - لازم است تا اسناد از حالت تایید شده خارج شوند و تمامی ملاخظات سیستمی UNDO شوند و سپس اصلاح رخداد امکان پذیر گردد .
    DOLAT
    کاربر
    کاربر

    --
    25 اسفند 1392 10:28 ق.ظ
    جناب مومنی سلام
    با تشکر از عنایت جنابعالی و آقای محمدزاده ، بنده احتمالا بدلیل عدم آشنائی سیستمی و یا عدم توفیق در انتقال موضوع ، قانع نشدم . اما بهر حال از توجه شما تشکر می کنم و بدلائل مذکور تبعیت از نظرات آن جنابان . ولی اگر حمل مصر بودن اینجانب نگذارید شاید پیشناد قبلی اینحانب مبنی بر امکان حذف یکباره تائید اسناد (که در پست قبلی به استحضار رسیده است) در صورت اجرائی شدن تامین نظر نمائید . از لطف و عنایات شما ممنونم و سالی پربار و سرشار از موفقیت از خدای متعال برایتان مسئلت مینمایم .
    دولت آبادی
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.