چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 اسفند 1392 01:51 ب.ظ توسط Etemadi
تایید درخواست
�9 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
13 اسفند 1392 09:19 ق.ظ
    با سلام
    در نرم افزار انبار زمانی که برگه درخواست خرید ( تهیه و یا تامین ) ثبت می شود امکانی وجود دارد که می توان سطرها را تایید و یا عدم تایید نماییم، حال اگر در زمان پرینت همین برگه در فرم چاپی درخواست ستون تایید را بیاوریم، و بخواهیم در پرینت درخواست نیز سطرهای تایید شده و نشده را ببینیم، به این صورت عمل می کند که اگر سطری تایید شده باشد در این ستون عبارت "تایید شده" ظاهر می شود و اگر این سطر تایید نشده باشد این ستون در چاپ خالی دیده می شود
    آیا تنظیم خاصی وجود دارد که در این ستون عبارت " تایید نشده" دیده شود؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 اسفند 1392 10:42 ق.ظ
    سلام

    طرح ما چنین بوده که فقط تایید شده‌ها نمایش داده شود - فکر کرده‌ایم که تعدادی تایید شده و تایید نشده در زیر هم شکیل نیست و احتمال اشتباه کاربر در مرور اطلاعات را هم بسیار زیاد می‌کند. به هر حال این ویژگی طرح سیستم از دید ما است.
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    13 اسفند 1392 11:07 ق.ظ
    با سلام خدمت همکار محترم سرکار خانم زرکش و جناب آقای مومنی؛

    شاید بتوان از این امکان که در فرم های چاپی تعبیه شده برای طراحی فرم مدنظر شما استفاده نمود.


    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    13 اسفند 1392 01:53 ب.ظ
    سلام مجدد و تشکر از پاسخ
    جناب آقای سعادت اگر از این فیلد استفاده شود در زمانی هم که تایید شده باشد عبارت ثابت چاپ می شود، اگر درست متوجه شده باشم منظور شما را
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    13 اسفند 1392 02:05 ب.ظ
    بله حق با شماست اما این موضوع نیز راهکار دارد، می‌توان با عبارت ثابت بازی نمود، مثلا بنده در عبارت ثابت متن در حال بررسی را قرار می‌دهم.
    بدین شکل خواهد شد برای مواردی که تائید شده : عبارت "درحال بررسی تائید شده" : یعنی هم بررسی شده هم تائید شده.
    برای مواردی که تائید نشده: عبارت "در حال بررسی "می آید : یعنی بررسی شده ولی تائید نشده هنوز.

    پ. ن: به هر حال تائید نشده ها نیز همیشه تائید نشده باقی نمی مانند و امکان تائید شدن آنها نیز وجود دارد. پس در حال بررسی برای گزارش گزینه بدی نیست.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 اسفند 1392 03:33 ب.ظ
    در فرم‌های نمایشی وضعیت تایید سطر با بله / خیر نمایش داده می‌شود. برای فرم‌های چاپی یک فیلد جدید و اختصاصی تعریف کرده‌ایم که به جای بله / خیر، تایید شده و خالی بازنمایی نماید. با این فرض که با بررسی اطلاعات در نمونه چاپ شده، اقلامی که تایید نشده‌اند و خالی چاپ شده‌اند جلب توجه بیشتری می‌کنند.

    معنی گزینه‌ای که جناب سعادت به آن اشاره کرده‌اند مربوط به فیلدهایی است که در حالت صفر یا خالی هم محتوی دارند (عدد صفر یا مثلا عبارت معین‌نشده). منظور از این گزینه این است که اگر محتوی صفر باشد، خود محتوای صفر نمایش داده نشود و فقط عبارت ثابت بدون محتوی دیده شود - مثلا بجای "نمونه متن: 0" صرفا نمونه متن (بدون صفر) بازنمایی شود. واضح است که نمونه متن: 234 در این حالت بدون تغییر می‌ماند. این همان رفتاری است که در بالا هم دیده می‌شود.

    به هر حال تغییرات اینچنینی در سیستم نیازمند تبعیت از همان راهکارهای همیشگی ما در بررسی آنها است: آیا خواسته عمومیت دارد؟ آیا منطقی است؟ آیا شدنی است؟

    در این مورد با یک پدیده سلیقه‌ای مواجه‌ایم - که هیچ تغییری سیستمی در فرم چاپی خروجی بوجود نمی‌آورد و صرفا نحوه بازنمایی یک فیلد را مورد توجه قرار داده است. اگر ممکن است از بنده بپذیرید که به احتمال زیاد برای تعداد بیشتری از کاربران وضعیت فعلی مطلوب است - اگر جز این است، همکاران عزیز بفرمایند تا بررسی کنیم. البته در این مقطع که به شدت درگیر نسخه 403 ایم وقت‌مان اندک است.
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    14 اسفند 1392 09:37 ق.ظ
    سلام

    به نظر بنده وضعیت موجود برای بیشتر مشتریان مطلوب است .
    با تشکر
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 اسفند 1392 08:34 ق.ظ
    با سلام و عرض پوزش بابت تاخیر
    کاربر محترمی که این درخواست را داشتند به این علت بیان می کردند که می گفتند کارها با سرعت انجام می شود و امکان خطای انبار دار وجود دارد البته راه حلهایی خدمتشان بیان شده است که فعلا نیازشان را بر طرف می کند و این پست صرفا برای بیان راه حل های مختلف از طرف کارشناسان می باشد
    در کل ممنون از پاسخ همکاران.
    mojdehayati
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    21 اسفند 1392 11:38 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید
    آیا امکان این وجود دارد که به علت حجم بالای اطلاعات در انبار ابتدا آن را در کاربرگ اکسل ثبت نمود و سپس در چند انبار آن اطلاعات را فراخوانی کرد. چون یک سری اطلاعات از یک انبار خروج خورده و به انبار دیگر ورود میخورد. به علت تفاوت در نوع برگه امکان کپی کردن اطلاعات هم وجود ندارد. لازم به ذکر است که حجم این اطلاعات زیاد است و ثبت چندباره ی آن بسیار وقت گیر می باشد و ضریب خطای انباردار بالا میرود.
    سوال دیگر اینکه آیا بین نرم افزار برچسب و بارکد با نوسا میتوان لینک برقرار کرد و اطلاعات ورودی نرم افزار بارکد را در نوسا فراخوانی کرد که نیازی به ثبت مجدد اطلاعات ورود به انبار محصول نیاشد؟
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 اسفند 1392 01:51 ب.ظ
    ُسلام

    به علت وجود فیلدهای زیادی که در انبار وجود دارد امکان فراخوانی به شکلی که فرمودید وجود ندارد و در ضمن شما برای این کار بهتر است از برگه نقل و انتقال استفاده نمائید .
    در مورد سوال دوم نیز باید عرض کنم که امکان اتصال بارکد خوان به نرم افزار انبار وجود دارد و نیز می توانید برچسب بارکدها را نیز پرینت بگیرید.

    در مورد هر کدام از روشها که عرض کردم اگر سوالی داشتید لطفا بفرمائید تا توضیح بیشتری بدهم .


    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.