چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 10 بهمن 1392 03:12 ب.ظ توسط momeni
تفصیلی مدرک
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
kermanshahi
کاربر
کاربر

--
10 بهمن 1392 01:11 ب.ظ
    با سلام

    با توجه به اینکه می توانیم برای هر مدرک تفصیلی انتخاب کنیم و این تفصیلی باید فاقد زیرگروه باشد ، بنابراین تغییر وضعیت زیرگروه تفصیلی بکار رفته در مدرک نباید میسر باشد. اما حتی بعد از اینکه این مدرک در سند نیز استفاده شد ، باز هم می توان وضعیت زیرگروه تفصیلی را تغییر داد.
    البته اگر بخواهیم همان تفصیلی مدرک را در کد تفصیلی سند درج کنیم میسر نخواهد بود.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    10 بهمن 1392 03:12 ب.ظ
    سلام

    همین‌طور است که می‌فرمایید. در شروع کار کنترل کرده‌ایم - اما صرف اینکه تفصیلی در یک مدرک بکار رفته باشد از تغییر وضعیت آن ممانعت نمی‌کند. استدلال این است که اگر این تفصیلی برای درج در سند بکار رفته است یا قرار ست بعدا در سند درج شود، در جای خود کنترل لازم انجام شده است. اما اگر صرفا به عنوان یادداشت در مدرک درج شده باشد، کاربر را در تغییر وضعیت آن تفصیلی آزار ندهیم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.