چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 آبان 1392 10:57 ق.ظ توسط momeni
خطای invalid binary value on line 14233
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
raeispoor
کاربر
کاربر

--
04 آبان 1392 10:35 ق.ظ
    سلام
    یکی از مشتریان هنگام پرینت گرفتن از برگه های انبار با این پیغام خطا روبرو می شود invalid binary value on line14233 .در حالی که از اسناد حسابداری بدون هیچ پیغام خطایی پرینت می گیرد.(توضیح اینکه پشت تمامی کلاینت ها و حتی سرور همین پیغام را می دهد).می شه بنده رو برای رفع این مشکل راهنمایی بفرمایید.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 آبان 1392 10:57 ق.ظ
    سلام

    بعید است که برای همه انواع برگه‌های انبار با این مشکل مواجه باشیم! احتمالا با یک نوع برگه مشکل دارد و مشکل هم در تعریف فرم چاپی یا مجموعه ستون‌ها است. آنچه می‌توان "حدس" زد، این است که یکی از فرم‌های چاپی یا مجموعه ستون‌ها به دلیلی خراب شده است. با تغییر فرم یا تعریف مجدد آن احتمالا مشکل رفع خواهد شد. لطفا بررسی بفرمایید و اگر مشکل رفع نشد با توضیحات بیشتر (حداقل ذکر دقیق شرایط گرفتن خطا) همینجا اعلام کنید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.