چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 21 مرداد 1392 05:55 ب.ظ توسط ardeshir
استفاده از بارکد خوان برای یک محصول با چند سریال تولید
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ardeshir
کاربر جدید
کاربر جدید

--
17 مرداد 1392 10:03 ق.ظ
    درود. به صورت خلاصه محصولات ما شامل یک Ref به عنوان کدکالا هستند که برای هر "نوع" جنس متغیر است و یک Lot یا Batch که هر "نوع" کالا ممکن است دارای ده ها lot یا سری تولید باشد. برای استفاده از بارکد، Ref و Lot به صورت زیر در کنار هم قرار می گیرند: BLCT4013STI AL343 Ref Lot در صورتی که بخواهیم هر ref را با lot آن را در انبار معرفی کنیم، دارای بیش از چهل هزار قلم کد می شویم و به مرور نیز این تعداد به صورت سرسام آوری زیادتر خواهد شد در حالی که تعداد محصولات کم تر از 1000 قلم است. آیا راهی وجود دارد که بتوان یک Ref را با زیرگروه Lot های مختلف تعریف کرد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 مرداد 1392 05:04 ب.ظ
    سلام

    برای اینکه تعداد کالاها در این شرایط زیاد نشود، قاعدتا باید از lot را به عنوان شماره سریال لحاظ نمایید. در سیستم ما برای کالا و شماره سریال کالا می‌توانید از بارکد استفاده کنید. البته اینها باید به صورت دو بارکد جدا از هم وارد شوند. امکان تفکیک یک بارکد و تشخیص کالا و سریال از آنرا نداریم. اگر بتوانید در کنار همان ترکیبی که در بالا ذکر فرمودید، شناسه کالا (فقط Ref) را هم به صورت جداگانه داشته باشید، می‌توانید ترکیب فوق را برای سریال حفظ کنید - یعنی هر سریال از ترکیب کالا و سریال تشکیل شده باشد و یک بارکد جداگانه هم برای کالا داشته باشید. اگر این میسر نشود، متاسفانه برای انتخاب کالا باید از روش‌های متعارف استفاده نمایید و صرفا سریال کالا را با بارکد بخوانید.
    ardeshir
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    21 مرداد 1392 05:55 ب.ظ
    ممنون از پاسختون.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.