چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 تیر 1392 07:19 ب.ظ توسط momeni
انتقال مانده یک کد با تفضیلی به حساب کد دیگر با همان تفضیلی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hashemian
کاربر
کاربر

--
02 تیر 1392 05:18 ب.ظ
    سلام جناب آقای مهندس مومنی

    با احترام  به عرض می رساند یک کد 1501و1502و1503 با زیر گروه بنام پروژه های در جریان تکمیل داریم که از حساب های دارایی می باشد و در پایان سال بحساب بهای تمام شده با شماره های 7101و7102و7103 با همان زیر پروه می بایستی اقلامی که دارای فروش هستند را منتقل نمایم که مواد و دستمزد و سربار می باشند .
    در نوسا این امکان  هست که کلا کنده شود و جابجا گردد
    آیا این امکان وجود خواهد داشت که مانند جابجا فقط یک حساب معکوس گردد و بحساب دیگر با تفضیلی های مختلف رود در حساب تراز اختتامیه یعنی یک سند دلخواه یک مجموعه حساب به یک حساب امکان دارد نه به یک مجموعه حساب .
    حساب ها و تفضیلی ها عین هم می باشند فقط از 15 دارایی بحساب 71 یعنی هزینه منتقل می خواهم برود .
    با تشکر
    فیروزه هاشمیان
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 تیر 1392 07:19 ب.ظ
    سلام و احترام از بنده است

    متاسفانه امکان شناسایی بخشی از کدها (که معمولا با الگو انجام می‌شود) در تنظیم خودکار اسناد و رخدادهای مالی قابل انجام نیست.

    این امکان حتی در اصلاح یکباره سطرهای یک سند یا اصلاح یکباره اسناد هم برای اصلاح حساب در اختیار نیست. هر دو محدودیت به علت پیچیدگی عملیات وجود دارند - یعنی توان ما در تشخیص انواع حالت‌های اصلاح و پیاده‌سازی آنها اجازه این نوع عملیات را نمی‌دهد. شرمنده‌ایم.

    از لطف شما ممنونم

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.