چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 فروردین 1392 05:40 ب.ظ توسط Etemadi
نصب نرم افزار دستمزد تحت Dos نوسا در ویندوز Xp
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saffarzadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
19 فروردین 1392 09:06 ق.ظ

    با سلام و عرض احترام

    نصب نرم افزار دستمزد نوسا در ویندوز XP :

    برای نصب نرم افزار دستمزد نوسا که در حال حاضر تحت Dos می باشد داشتن 3 فولدر ضروری است :

     Payprg: فولدر شامل فایلهای اجرایی ، Blkpr : فولدر شامل فایلهای اطلاعاتی خام و Win2k : نرم افزار شناسایی قفل       ( دانگل ) نوسا در ویندوز XP.

    اگر نوسا را نداشته ایم و بخواهیم از ابتدا نصب کنیم یک حالت برای نصب داریم(1) . ولی اگر نوسا را از قبل داشته باشیم دو حالت برای نصب پیش می آید : اول اینکه فولدر شامل فایلهای اطلاعاتی را داریم(2). دوم اینکه Backup نوسا را داریم ( 3 فایل BACK.DAT ، BACK.DIR و BACK.SGN )(3).

    (1) : در یک درایو خالی ( مثلا E ) فولدری با نام PAY ایجاد می کنیم و 3 فولدر ضروری را درون آن   می ریزیم ، داخل فولدر WIN2K رفته و بر روی SETUP.EXE دابل کلیک کرده و در نصب همه تنظیمات گزینه پیش فرض را تایید می نماییم. یکبارShut Down  نموده و مجددا روشن می نماییم. درون فولدر Blkpr فایل pr.bat  را می یابیم و روی آن رایت کلیک کرده و Edit را می زنیم.فقط یک سطر شامل یک آدرس است قسمت انتهای آدرس را تغییر نمی دهیم  payprg\paymain\   ولی ابتدای آدرس را به صورت مقابل اصلاح می کنیم: E:\pay\payprg\payjmain سپس ctrl + s ( ذخیره ) را زده و پنجره را می بندیم. بر روی فایل pr.bat  دابل کلیک می نماییم و 2 بار اینتر می زنیم ، می بایست وارد برنامه دستمزد نوسا شده باشیم.

    (2) : در یک درایو خالی ( مثلا E ) فولدری با نام PAY ایجاد می کنیم و 3 فولدر ضروری را درون آن  می ریزیم ، داخل فولدر WIN2K رفته و بر روی SETUP.EXE دابل کلیک کرده و در نصب همه تنظیمات گزینه پیش فرض را تایید می نماییم. یکبارShut Down  نموده و مجددا روشن می نماییم.درون فولدر شامل فایلهای اطلاعاتی شده (مثلا به نام nosa) و فایل pr.bat را می یابیم و روی آن رایت کلیک کرده و Edit را می زنیم.فقط یک سطر شامل یک آدرس است قسمت انتهای آدرس را تغییر نمی دهیم  payprg\paymain\ ولی ابتدای آدرس را به صورت مقابل اصلاح می کنیم: E:\pay\payprg\payjmain سپس ctrl + s   ( ذخیره ) را زده و پنجره را می بندیم. بر روی فایل pr.bat  دابل کلیک می نماییم و 2 بار اینتر می زنیم ، می بایست وارد برنامه دستمزد نوسا شده باشیم.

    (3) : در یک درایو خالی ( مثلا E ) فولدری با نام PAY ایجاد می کنیم و 3 فولدر ضروری را درون آن  می ریزیم ، داخل فولدر WIN2K رفته و بر روی SETUP.EXE دابل کلیک کرده و در نصب همه تنظیمات گزینه پیش فرض را تایید می نماییم. یکبارShut Down  نموده و مجددا روشن می نماییم.درون فولدر شامل فایلهای اطلاعاتی شده (مثلا به نام nosa) و فایل pr.bat را می یابیم و روی آن رایت کلیک کرده و Edit را می زنیم.فقط یک سطر شامل یک آدرس است قسمت انتهای آدرس را تغییر نمی دهیم  payprg\paymain\ ولی ابتدای آدرس را به صورت مقابل اصلاح می کنیم: E:\pay\payprg\payjmain سپس ctrl + s   ( ذخیره ) را زده و پنجره را می بندیم. 3 فایل backup  را کپی کرده و درون فولدری به نام temp که درون فولدرnosa  می باشد paste  می نماییم. بر روی فایل pr.bat  دابل کلیک  می نماییم و 2 بار اینتر می زنیم ، می بایست وارد برنامه دستمزد نوسا شده باشیم. F10 را زده به منوی سیستم رفته و روی "امور مربوط به دیسکت پشتیبان " و سپس " بازیابی اطلاعات از دیسکت پشتیبان " را انتخاب می نماییم.پیغامی ظاهر می گردد "دیسکت شماره 1 را وارد کنید یا مسیرآنرا وارد کنید" که در کادر فقط لغت temp  را وارد کرده و اینتر می کنیم.


    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    20 فروردین 1392 05:40 ب.ظ
    ممنون

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.