چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 اسفند 1391 12:35 ب.ظ توسط momeni
فراخوانی اسناد در یک پایگاه دیگر
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
raha
کاربر
کاربر

--
27 اسفند 1391 12:03 ب.ظ
    سلام من 2 تا پایگاه دارم. زمانی که از اسناد حسابداری فایل صادره تهیه می کنم و در پایگاه دیگر فراخوانی می کنم که قبلا همان سند ها را فراخوانی کرده ام پیغام تکراری بودن نمی دهد و اسناد به راحتی فراخوانی می کند. با وجود اینکه تیک اسناد(و برگه های) تکراری فراخوانی شوند را علامت نزده ام ممکن است عملکرد سیستم و با روش سیستم را بیان نمایید. ممنون از کمک و راهنمایی های شما
    raha
    کاربر
    کاربر

    --
    27 اسفند 1391 12:24 ب.ظ
    ببخشید نکته دیگری که به نظرم جالب امد و دلیل ان را نمی دانم این است که از یک پایگاه یک سند را فایل می کنیم و مجددا همان فایل را فراخوانی می کنیم هیچ پیغامی نمی دهد در صورتی که سند تکراری است . دلیل ان راهم نمی دانم ممکن است راهنمایی نمایید.

    بسیار ممنون می شوم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 اسفند 1391 12:35 ب.ظ
    سلام

    روشی برای تشخیص اسناد تکراری در اختیار نداریم. آنچه که در حین فراخوانی به عنوان اسناد تکراری مطرح می‌شود، مربوط به اسناد موجود در یک فایل صادر شده است. داستان این است که فراخوانی یک فایل ممکن است بسیار زمان‌بر باشد یا در میانه کار با خطایی متوقف شود. در دفعه دوم که "همان فایل" را فراخوانی نمایید سیستم قادر است اسنادی که قبلا از همان فایل خوانده است را تشخیص دهد و آنها را مجددا فراخوانی ننماید. با این تعریف اسنادی که در بالا عنوان فرموده‌اید تکراری به حساب نمی‌آیند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.