چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 فروردین 1402 12:42 ب.ظ توسط روزبه
بروزرسانی تقویم قمری سال 1402
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
روزبه
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
09 فروردین 1402 12:42 ب.ظ

    اطلاعات تقویم قمری سال 1402 و روش بروز‌رسانی تعطیلی‌های قمری در نرم‌افزار نوسا

     

    نرم‌افزارهای نوسا دارای تقویم کامل شامل امکانات یاد‌آوری و کنترلی می‌باشند، جهت کنترل قابلیت ثبت اسناد در روز‌های تعطیل و اعلام تعطیلی‌ها بصورت صحیح، و با توجه به لحاض شدن برخی تعطیلی‌های قانونی بر مبنای تقویم قمری، بروز‌رسانی اطلاعات سال‌های قمری بصورت سالانه مورد نیاز می‌باشد. در این مستند راهنمای بروزرسانی این اطلاعات برای سال 1402 در دسترس است:

     

    1. با استفاده از منوی ملاحظه (میانبر Alt+L) گزینه "تدوین اطلاعات سال‌های قمری" را انتخاب نمایید. 

     

    2. با استفاده از دکمه + قرمز اطلاعات سال جدید را انتخاب کرده و با توجه به عکس زیر فیلد‌های مربوطه را برای سال 1402 پر نمایید.

     

    3. پس از تکمیل مراحل بالا و بستن پنجره اطلاعات سال قمری، از نرم‌افزار خارج و مجدد وارد شده و با رجوع به تقویم (میانبر Ctrl+F10) درستی تاریخ‌های قمری و برخی از تعطیلی‌‌های مربوطه برای سال 1402 را کنترل نمایید. 

     

    نکات مهم:

    • آز آنجا که از سال 1398، تاریخ قمری 8 ربیع‌الاول در ایران به عنوان تعطیلی رسمی شناخته شد، در صوتی که این روز در نرم‌افزار به عنوان تعطیلی لحاظ نگردیده، لطفا طی مراحل اعلامی این تعطیلی را به نرم‌افزار اضافه نمایید:
      • به منوی ملاحظه طی مرحله 1 و گزینه "تدوین مناسبت‌های تقویم" (بالای گزینه قبلی در مرحله 1) مراجعه نمایید.
      • دکمه + قرمز (میانبر Ins) را کلیک نموده و سپس اطلاعات زیر را در جدوال پایین پنجره تکمیل نمایید

     

    • برخی تعطیلی‌های قمری در زمان مشخص (برای نمونه تا دیده شدن ماه در آسمان) قابل تشخیص نمی‌باشند، با انتهای ماه مبارک رمضان و یا با ایجاد تغییرات پیش بینی نشده، در صورت نیاز، ایجاد تغییرات جدید در تقویم نوسا، تعطیلی‌ها و تاریخ‌های قمری همواره امکان‌پذیر می‌باشد. 

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.