چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 مهر 1397 02:40 ب.ظ توسط momeni
تراز نهاد های دریافت پرداخت
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ali.parsa
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 مهر 1397 11:40 ق.ظ
    با سلام

    در تراز نهاد دریافت پرداخت بتوان کل تفصیلی ها ( مشتریان )را بصورت یکجا وارد و تک تک مشاهده کرد. در حال حاضر به این صورت می باشد که هر تفصیلی را باید بصورت تک تک تعریف نمود که این برای شرکتهایی که تفصیلی های زیادی دارند بسیار مشکل میباشد. این تراز کمک بسیار زیادی در حساب مشتریان به ما میکند بدلیل داشتن ستونهای فاقد سررسید و سررسید گذشته و آینده هر مشتری در یک سطر.(دریک سطر بودن برای ما اهمیت زیادی دارد). لطفا در صورت امکان این مشکل را برای شرکت ایده برتر پارسیان مرتفع نمایید. ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 مهر 1397 12:33 ب.ظ
    سلام

    نکته‌ای که اشاره فرمودید با تعریف نهاد سازگار نیست - نهاد حتما باید حاوی تفصیلی(های) عملیاتی باشد. هدف از آن نیز تفصیلی‌هایی که معمولا طرف حساب هستند نیست بلکه اشاره به ترکیب حساب و تفصیلی‌هایی دارد که عموما در نقش طرف اصلی عملیات (از دید سازمان گزارش‌گر) قرار می‌گیرند. گزارش مورد نظر شما به روش‌های مختلفی قابل ارائه است که البته با اینکه فرمودید "در یک سطر بودن برای ما اهمیت زیادی دارد" جور نمی‌شوند - که البته نمی‌دانیم این اهمیت از کجا ناشی می‌شود.

    به عنوان یک روش جایگزین، آیا اگر فهرستی از تفصیلی‌ها به همراه تفکیک عملیات برحسب وضعیت سررسید داشته باشیم مشکل شما حل می‌شود؟ یعنی بدون توجه به ویژگی‌های نهاد (ماهیت، مرکز،...). اگر چنین است، پیاده‌سازی گزارشی مثلا به نام "تراز سررسیدی" از تفصیلی‌ها (و حساب‌ها) را در نسخه‌ی بعدی سیستم بررسی خواهیم کرد.
    ali.parsa
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    07 مهر 1397 01:59 ب.ظ
    با توجه به بررسی های انجام شده توسط همکاران شما ، نمیتوان از منوی سررسید کل تفصیلیها را بصورت تک تک به تفکیک تاریخ سررسید دریافت کرد و بصورت سرجمع کل تفصیلیها قابل دریافت است که این گزارش کمکی به ما نمیکند بدلیل اینکه تعداد تفصیلیهای ما خیلی زیاد میباشد حتی در این گزارش که بصورت سرجمع میباشد نیز نوسا هنگ میکند. با توجه به کامل بودن گزارش تراز نهاد دریافت و پرداخت ، خواهشمندیم یک تراز تفصیلی با شرایط تراز نهاد در سیستم نوسا ایجاد شود تا مشکل حل شود . این گزارش گیری برای شرکت ما بدلیل حجم بالای فروش و مشتری خیلی ضروری و مبرم است و نیاز هر روز شرکت میباشد لطفا با در نظر گرفتن ضروریات این گزارش برای شرکت ، ما را در این امر یاری نمایید . با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 مهر 1397 02:40 ب.ظ
    سلام

    ممنون از پاسخ شما

    همانطور که عرض شد "پیاده‌سازی گزارشی مثلا به نام "تراز سررسیدی" از تفصیلی‌ها (و حساب‌ها) را در نسخه‌ی بعدی سیستم بررسی خواهیم کرد"
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.