چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 30 مرداد 1397 04:07 ب.ظ توسط momeni
گزار ش تفکيک رخداد پيش فاکتور يا درخواست در سطر برگه فروش
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
S.gholami
کاربر
کاربر

--
28 مرداد 1397 02:46 ب.ظ
    با سلام

    در فرمهاي نمايشي در زير شاخه برگه (فروش)، گزارش "تفکيک رخداد پيش فاکتور يا درخواست در سطر برگه فروش" وجود دارد. محل تهيه اين گزارش کجاست؟

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 مرداد 1397 03:01 ب.ظ
    سلام

    این یک گزارش نیست - بلکه یک فرم است که در زمان خاصی بازنمایی می‌شود. در حین افزودن یک رخداد پیش‌فاکتور یا درخواست به برگه‌ی فروش این احتمال وجود دارد که رخداد مبداء قبلا به صورت جزیی پردازش شده باشد و بخشی از مقدار آن در یک یا چند درخواست و هر یک در یک یا چند برگه فروش عمل شده باشند. به این ترتیب کل مقدار اولیه به قطعات متنوعی "تفکیک" می‌شود. از بین این قطعات، مواردی که هنوز فاکتور نشده باشند برای درج در برگه‌ی فروش قابل انتخاب هستند. با انتخاب هر قطعه‌ی تفکیک شده، فیلدهای پیش‌فاکتور، درخواست و تحویل حسب مورد مقداردهی خواهند شد.

    S.gholami
    کاربر
    کاربر

    --
    28 مرداد 1397 04:09 ب.ظ

     

    در حقیقت به دنبال گزارشی جهت نمایش شماره پیش فاکتور /قرارداد، درخواست و حواله هر سطر فاکتور بودیم و به نظرم آمد این گزارش مفیدی برای خواسته ما می باشد. الان هم پیش فاکتوری با مقدار 8 عدد تنظیم نموده و 4 عدد از کالا را درخواست نمودم، از این 4 عدد 2 عدد را فاکتور کردم ولی متاسفانه برای تنظیم مابقی مقدار درخواست، با وجود توضیح شما موفق به مشاهده این فرم نشدم. درصورت امکان توضیح بیشتری بفرمایید

    تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 مرداد 1397 04:10 ب.ظ
    سلام

    در حین تنظیم فاکتور، در ستون پیش‌فاکتور آیتم مورد نظر را انتخاب کنید، قاعدتا باید فهرست مورد بحث ظاهر شود.
    S.gholami
    کاربر
    کاربر

    --
    30 مرداد 1397 03:18 ب.ظ

    سلام

    ممنون با راهنمایی شما فرم مورد نظر را مشاهده کردم در حقیقت من یک گزارش نمایشی در سطرهای برگه های فروش به تفکیک پیش فاکتور - درخواست - رخداد تحویل و شماره فاکتور نیاز داشتم که همکاران پشتیبانی پیشنهاد دادند در فرم چاپی ، (فرم ویرایش فاکتور فروش از ابتدا تا انتها) طراحی کنم .

    تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 مرداد 1397 04:07 ب.ظ
    سلام

    گزارش رخدادهای فروش (سطرهای اصلی و جنبی برگه‌های فروش) قاعدتا باید برای منظور شما مناسب "می‌بود" - در این گزارش چند فیلد کسری وجود داشت که در نسخه‌ی جدید (602 - که به زودی ارائه می‌شود) اضافه شده است. احتمالا خواسته‌ی شما با همان گزارش برآورده خواهد شد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.