چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 خرداد 1394 09:24 ق.ظ توسط sajjadi
تغییر مبالغ چک ها
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
padra
کاربر جدید
کاربر جدید

--
16 خرداد 1394 05:50 ب.ظ
    سلام در شرکت ما بسیار پیش می آید که چک هایی که توسط شرکت صادر شده و خرج شده اند به شرکت برگشته و با تغییر مبلغ و پشت تویسی مجدد چک را به شخص دیگر یا همان شخص بر می گردانیم. در روال های سیستم نوسا امکان تغییر سررسید چک وجود دارد اما امکان تغییر مبلغ وجود ندارد. آیا برای حل این مشکل از طریق نرم افزار راه حلی وجود دارد؟ ممنون
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 خرداد 1394 09:53 ق.ظ
    عرض سلام ،
    می تونید ابتدا سند مربوط به مدرک قبل رو "فاقد مدرک " کنید، مبلغ سطر سند اصلاح فرمایید ، در این وضعیت مدرک قبلی از حالت موجود به حالت جدید تغییر وضعیت داده و مبلغ مدرک رو اصلاح کنید ، سپس مدرک رو در همان سند درج کنید .

    اگر نیاز به توضیح بیشتری هست ، بفرمایید .
    با تشکر
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 خرداد 1394 10:00 ق.ظ
    با سلام و احترام

    زمانيکه مدرک صادر شده، برگشت داده مي‌شود و ثبت برگشت آن را تنظيم مي‌کنيد، وضعيت مدرک خارج نشده مي‌شود. حال مي‌توانيد مبلغ آن را تغيير داده و مجددا آن را براي مشتري جديد ثبت کنيد. البته در اين مرحله نمي‌توانيد از روالها استفاده کنيد و بايد سند را به شيوه دستي تنظيم کنيد. لازم به ذکر است مراحل انجام شده در ريز عمليات مدرک، نگهداري شده و قابل گزارشگيري است.

    با سپاس
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 خرداد 1394 10:56 ق.ظ
    عرض سلام خدمت خانم سجادی ،
    این اتفاق در شرکت های مختلف رخ میدهد ، خیلی خوب میشه اگر در صورت امکان چگونگی ثبت برگشت مدرک و "وضعیت خارج نشده" برای مدارک رو توضیح بدید ؟
    سوابق در مورد مدارکی که به بانک نرفته و قرار است به عنوان یک مدرک جدید (مبلغ تغییر میکند) صادر شود آیا دارای اهمیت خاصی است ؟

    بسیار ممنون
    با تشکر
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    18 خرداد 1394 09:24 ق.ظ
    با سلام و احترام

    از تاخير پيش آمده عذرخواهي مي‌کنم.

    درجمله اولم اشتباه تايپي وجود دارد، زماني که ثبت برگشت چک تنظيم مي‌شود، وضعيت مدرک "خارج شده" مي‌گردد. حال ميتوانيم در ليست مدارک، اطلاعات آن از جمله مبلغ آن را تغيير داده سپس ثبت جديد را بر روي مدرک تنظيم کنيم. همانطور که گفته شد از آنجا که وضعيت مدرک خارج شده است، به کمک روال‌ها نمي‌توان سند را تنظيم نمود و به شيوه دستي و احضار مدارک خارج شده بايد اقدام به تنظيم سند کرد.
    لازم به ذکر است، فقط مدارک خارج شده‌اي که سررسيدي هستند، قابل اصلاح مي‌باشند.



    درخصوص سابقه مدرک، درست است که چک مذکور به بانک نرفته ولي تحويل مشتري شده، از طرفي ممکن است تحويل مدرک مربوط به سال مالي قبل باشد به اين ترتيب به نظر من اين روش مناسبتر است.

    با سپاس
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.