چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 مهر 1403 04:29 ب.ظ توسط momeni
ارتباط یادداشت و شرح های استاندارد تفصیلی با قسمت تنظیم شرح در روال دریافت و پرداخت
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahsaghaneei
کاربر جدید
کاربر جدید

--
28 شهریور 1403 05:53 ب.ظ

    با سلام و احترام

          خواهشمند است با توجه به مشغله زیاد قسمت دریافت و پرداخت واحد مالی و جهت سهولت و افزایش سرعت در ثبت اسناد دریافت و پرداخت در قسمت تعریف روال های دریافت و پرداخت که امکان ایجاد شرح طرف اصلی و فرعی وجود دارد، یادداشت و شرح های استاندارد تفصیلی (Alt+Ctrl+F8) با قسمت تنظیم شرح در روال دریافت و پرداخت ارتباط یابد.                          

                                                                                                                                                                                                   با سپاس فراوان

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 مهر 1403 08:22 ق.ظ
    سلام

    شرح‌هایی که در روال دریافت و پرداخت تنظیم می‌شوند خودشان پارامتریک هستند و قرار است برای هر حساب و تفصیلی (و مدرک و سایر مشخصات) رخداد داده‌ها را استخراج و عبارت شرح تشکیل شود. شرح استاندارد، در مقابل، بدون پارامتر و به صورت عبارت ثابت برای تفصیلی‌های به خصوص تنظیم می‌شود. عبارت‌های شرح استاندارد متعدد هستند و انتخاب از بین آنها برعهده‌ی کاربر است (نه سیستم - آنطور که شرح را در روال‌ها به صورت خودکار تنظیم می‌کند). اگر می‌دانیم که کدام شرح باید در روال لحاظ شود، خوب همان عبارت را در شرح رخدادها در روال هم درج می‌کنیم و اگر نمی‌دانیم، برای سیستم هم روشی برای انتخاب شرح استاندارد مبتنی بر محتویات رخدادهای مالی وجود ندارد. شرح استاندارد نسبت به شرح‌های روال قابلیت محدودتری است و البته اگر لازم باشد، پس از اجرای روال باید توسط کاربر احضار شود و شرح استاندارد مناسب انتخاب شود و به جای شرحی که از روال آمده است لحاظ شود. به جز این ارتباط دیگری قابل تصور نیست. در مورد یادداشت تفصیلی هم کلا ارتباطی وجود ندارد - نه در سند و نه در روال.

    ارادت
    mahsaghaneei
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    24 مهر 1403 01:59 ب.ظ

    با سلام و احترام

      آیا امکان ارتباط دادن تفصیلی (سطر دفتر تلفن و نشانی) وجود دارد؟ که بتوانیم از اطلاعات وارد شده در دفتر تلفن و نشانی استفاده کنیم؟ (مثل فاکتور فروش که از این اطلاعات استفاده می شود.) اگر این مورد هم اضافه شود بسیار مفید و کمک رسان خواهد بود.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 مهر 1403 04:29 ب.ظ
    سلام

    با وجود ۵ تفصیلی در طرف‌های اصلی و فرعی و مالی به انتظامی تعداد فیلدها بسیار زیاد می‌شدند. استفاده از تفصیلی مدرک "شاید" میسر باشد ولی این هم فقط در روال‌هایی که با مدرک سرکار دارند در دسترس خواهد بود. اما ارتباط میان شرح‌های استاندارد و دفتر تلفن و نشانی را متوجه نشدم. فرض می‌کنم که این پاسخ یک موضوع جدید است.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.