چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 آذر 1401 03:47 ب.ظ توسط پورمحمود
گزارشات ارزی
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
پورمحمود
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 آذر 1401 03:33 ب.ظ

    با سلام

    من در سیستم از ارزهای مختلف استفاده می کنم و میخوام بر همین اساس گزارشات ارزی رو به صورت همزمان از سیستم بگیرم. ضمن اینکه تسعیر ارز اصلا مطرح نیست و صرفا موضوع اخذ گزارش به تفکیک نوع ارز مدنظر هستش. ممنون می شم راهنمایی بفرمایین

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 آذر 1401 08:21 ق.ظ
    سلام

    گزارش‌های محوری کمکی نکرده‌اند؟
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 آذر 1401 08:32 ق.ظ
    با سلام،

    امکانات و گزارش‌های ارزی در نرم‌افزارهای نوسا بسیار گسترده بوده و همانطور که آقای مومنی اعلام کردند، در نسخه‌های جدید گزارش‌های محوری هم دنیایی از قابلیت‌ ها را به این گزارش‌ها اضافه کرده‌اند. لطفاً جهت آموزش موارد با واحد پشتیبانی در تماس باشید تا با توجه به نیاز شما و ماژول‌های استفاده شده، راهنمایی های مورد نیاز در رابطه با گزارش‌های ارزی انجام گیرد.

    با ارادت
    پورمحمود
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    24 آذر 1401 03:46 ب.ظ

    باسلام

    گزارشهای محوری هم اگر اشتباه نکنم ملاک رو تسعیر ارز در نظر میگیره ولی من خیلی دنبال این موضوع نیستم و میخوام صرفاً تراز هر ارزی رو به تفکیک داشته باشم. البته در برخی موارد هم نیاز هست که تسعیر انجام بدم و اولویت نیست

    پورمحمود
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    24 آذر 1401 03:47 ب.ظ

    ممنونم

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.