چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 دی 1391 08:39 ق.ظ توسط alamdari
گزارش از برگه های خالی
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
alamdari
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
11 دی 1391 04:26 ب.ظ
    با سلام

    چگونه می توان از برگه های انباری که  به صورت خالی ذخیره شده اند گزارشی تهیه نمود ؟

    با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    11 دی 1391 04:49 ب.ظ
    با سلام

    اگر کاربر در هدر برگه مرکز برگه را وارد نکرده باشد ( با فرض اینکه برای برگه های دیگر این فیلد پر شده باشد ) می توان از طریق گزارش فهرست برگه های انبار و با دادن شرط " کد مرکز برگه --> وجود ندارد " این گزارش را گرفت .

    در شرایطی غیر از این چیزی به نظرم نمی رسد .





    با تشکر
    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 دی 1391 03:02 ب.ظ
    با سلام خدمت اقای اعتمادی
    راه حلی که شماره ارائه فرمودید با توجه به شرایط و فرضیات خاص است .چنانچه مشتری چنین کاری را در برگه ها پیاده سازی نکرده باشد ،آیا باز هم میتوان گزارش مورد نظر را تهیه نمود؟

    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    12 دی 1391 03:55 ب.ظ
    با سلام
    تا آن جا که بنده می دانم، در حال حاضر راه حل عمومی ای برای این منظور وجود ندارد. یک راه شاید خنده دار به نظر بنده می رسد که عرض می کنم:
    یک فرم چاپی برای برگه های انبار درست می کنیم که در آن ریز سطرها را نمایش نمی دهیم و در قسمت سرجمع سطرهای برگه، علاوه بر قراردادن اطلاعات عمومی برگه، یک ستون اضافه می کنیم، فیلد کالا را برای آن انتخاب می کنیم - عملیات تجمعی: تعداد - حاصل محاسبات: پس از هر بار چاپ صفر شود - تصویب و ذخیره.
    حال اولین برگه از نوع مورد نظر را باز می کنیم. Ctrl+P می زنیم. محدوده را از ابتدا تا انتها انتخاب می کنیم. فرم مورد نظر را هم انتخاب می کنیم. تیک "هر برگه انبار در یک صفحه جداگانه چاپ شود" را هم بر می داریم. حال پیش نمایش - ذخیره با فرمت HTML - باز کردن در اکسل - مرتب سازی بر اساس آن ستون خاص و الباقی ماجرا.
    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    16 دی 1391 08:39 ق.ظ
    با سلام
    ممنون از راهنماییتون

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.