چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 دی 1391 06:39 ب.ظ توسط momeni
استفاده از تفصیلی کالا در الگوهای انبار
�23 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 2 از 2 << < 12
مولف پيغام ها
mehr-daanesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 دی 1391 05:48 ب.ظ
باسلام مجدد و عرض پوزش ،
همین الان نکته ای را در فرمایشات جناب مومنی متذکر شدم .
جناب مومنی عزیز ! از توضیحات حضرتعالی متوجه شدم که برای اجرای درخواست حقیر ، مجبور به افزودن فیلد تفصیلی کالا در پنجره تدوین کالا هستید و متعاقبا دردسرهای بعدی و ارتباط با تفصیلیها و . . .
اما درخواست بنده استفاده از همان "تفصیلی فروش " در قسمت طرف حساب الگوهای انبار است که البته از نظر بنده حقیر نام " تفصیلی کالا " برای آن مناسب تر است ، چون تفصیلی ، منسوب به کالاست . مانند تفصیلی مرکز ، تفصیلی انبار ، تفصیلی قرارداد و . . .
شاید چون این تفصیلی در الگوهای عملیات مالی فروش استفاده میشود ، نام " تفصیلی فروش " به آن اختصاص داده شده است . والا از نظر بنده تفصیلی کالاست و هم در الگوهای فروش و هم در الگوهای انبار قابل استفاده است . چون در حسابداری هم میتواند به حساب " بهای تمام شده " ارتباط داشته باشد و هم به حساب" فروش " .
باز هم از جناب مومنی و سایر اساتید بزرگوار تقاضا دارم مرا راهنمایی بفرمایند .
با تشکر و عذرخواهی مجدد
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
03 دی 1391 05:49 ب.ظ
با سلام خدمت دوست عزیز جناب تاج الدینی، جسارتا این بحث یک دور باطل است چون در مبنا اختلاف نظر وجود دارد. ابتدا باید خیلی موارد روشن شود سپس یک درخواست ارائه شود.
ببینید هر موردی که در سیستم نوسا به عنوان قانون یا روال به کار می‌رود باید اولا منطقی دوما تکرار پذیر باشد. اگر این موارد وجود ندارد لااقل وجوه مشترکی با سایر رخدادها باید داشته باشد که بتوان اتوماتیک زد، در غیر این صورت بهترین گزینه به نظر بنده درج دستی مورد مذکور است یا استخدام یک رباط هوشمند.
آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
mehr-daanesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 دی 1391 06:14 ب.ظ
با سلام ،
جناب سعادت عزیز ! سعی کردم این سری یک سوال بپرسم ، نه ادامه درخواست قبلی و یا بحث درباره یک دور باطل . خواهشمندم اگر ممکن است ، جواب سوال بنده را محبت بفرمایید .
سپاسگذارم
momeni
کاربر ارشد
کاربر ارشد

--
03 دی 1391 06:39 ب.ظ
سلام

به هر حال این موردی که این چند ماه اخیر (به تناوب و با فواصل زمانی) مرتبا مطرح می‌شود، قابل پیاده‌سازی نمی‌باشد. مربوط به اختلاف نظر و غیره هم نیست. پاسخ به پرسش حضرت‌عالی هم در پاسخ‌های همین یک سال اخیر (در همین پست) داده شده است.

ارادت
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 2 از 2 << < 12