چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 اردیبهشت 1391 10:41 ق.ظ توسط momeni
امکان ساختن گزارشات از پیش آماده
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
cheraghi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
30 فروردین 1391 01:24 ب.ظ
    سلام پیشنهاد میشود در سیستم حسابداری هر کاربر بتواند تعدادی گزارش آماده مختص خود داشته باشد، مانند امکانی که در سیستم دریافت و پرداخت وجود دارد.
    shakeri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    30 فروردین 1391 03:25 ب.ظ
    سلام

    در سیستم مالی یکپارچه نوسا به تعداد نامحدود می توان گزارشات دلخواه ایجاد نمود که با انجام "تنظیمات سیستم برای کاربر فعلی " هر کاربر گزارش دلخواه خود را به صورت پیش فرض در اختیار خواهد داشت.
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 فروردین 1391 05:07 ب.ظ
    با سلام.

    گمان می کنم منظور این کاربر گرامی، تنظیم کردن پارامترهای یک گزارش، و ذخیره و استفاده مجدد از آن است. مثلا در گزارش کارت کالا، بتوانیم کد کالا، محدوده زمانی، انواع برگه انبار و ... را یک بار تنظیم کنیم و با نام دلخواهی ذخیره نماییم.
    مشابه امکانی که در مورد گزارشات پیگیری مدارک دریافت و پرداخت داریم.

    هر چند در مجموع امکان جالبی است، اما باز هم شامل همان قائده بودن یک امکان در یک جا و نبودنش در جای دیگر می شود ...
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    08 اردیبهشت 1391 10:50 ق.ظ
    با سلام ،

    عرض میکنم که در حسابداری امکان ذخیره یک گزارش با شرایط دلخواه در گزینه شرایط وجود دارد . و هر زمان که بخواهیم ، میتوانیم همان شرایط را فراخوانی کنیم .

    به علاوه با استفاده از امکان ساختن مجموعه حسابها و مجموعه تفصیلیهای دلخواه و تحلیل آنها به یک مجموعه دلخواه دیگر از حسابها و یا تفصیلیها با استفاده از تغییر فرمهای نمایشی در قسمت تنظیمات سیستم ، میتوان گزارشات بسیار زیبا و منحصر بفرد ، در این قسمت طراحی نمود و نمودارهای سه بعدی حاصله ار آنها را نیز مشاهده نمود .

    البته فکر میکنم این امکان زیبا ( تحلیل ) فقط منحصر به حسابداری باشد و در سایر نرم افزارها نباشد ؟ (البته در گزارشات فروش شبیه به آن وجود دارد .)
    مانند : تحلیل عملیات یک مجموعه مشتری به بازاریابها
    تحلیل عملیات یک مجموعه کالا به مراکز
    تحلیل عملیات یک مجموعه کالا به مشتریان بر حسب فاکتورها و . . .

    نمیدانم ، شاید پیاده سازی این امکانات در سیستم چندان آسان هم نباشد ، ولی فکر میکنم بسیار بر زیبایی گزارشات خواهد افزود .
    باتشکر و ارادت
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 اردیبهشت 1391 10:41 ق.ظ
    سلام

    گزارش‌های فروش، اصولا بسیار متنوع‌تر از حسابداری هستند. دلایل این وضعیت: پیچدگی بیشتر سیستم فروش (و لذا پیچیده شدن گزارش‌های آن)؛ مدرن‌تر بودن سیستم فروش نسبت به حسابداری؛ پیش‌فرض ما در مورد میانگین میزان توانایی و تخصص عمومی کاربران فروش نسبت به حسابداری بوده است.
    گزارش‌های فروش به صورت انتزاعی به دو گروه ریزعملیات و سرجمع عملیات (گردش) تفکیک شده‌اند. در مدل‌های ریزعملیات امکان اخذ سرجمع از این ریز عملیات به تفکیک دلخواه فراهم است. همچنین در تمامی فرم‌های گزارش‌های فروش امکان ایجاد شرایط دلخواه در ستون‌های گزارش پیاده شده است. این امکان در حسابداری فقط در برخی از گزارش‌های تحلیلی وجود داشته است (همانند مواردی که شما ذکر فرمودید). به همین دلیل از دید ما تمامی گزارش‌های فروش قابل تبدیل به گزارش‌های تحلیل از مدل‌هایی که شما فرمودید را خواهند داشت. باقی است بحث مجموعه‌ها - در فروش می‌توانید با انواع پارامترهایی که در محاوره گزارش‌ها قابل تعیین است (و بیش از ده برابر حسابداری تنوع و پیچیدگی دارند) به مدل‌های مختلف سطرهای گزارش را تعریف نمایید - در کنار این امکانات شرایط کالاها و خدمات، مشتریان (و کلا سطرهای گزارش) به صورت مستقل از شرایط رخدادهای فروش (که مقادیر و مبالغ گزارش را می‌سازند) را تعیین نمایید. با این امکانات دیگر به نظر ما افزودن مواردی مثل مجموعه مشتری ضرورتی نداشته است (فقط منجر به افزودن پیچیدگی به نظام گزارش‌ها می‌شده است).

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.