چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 فروردین 1391 10:19 ق.ظ توسط Zarkesh
زمانی که حسابدار جدید استخدام می کنیم!!
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
17 فروردین 1391 10:12 ق.ظ
    با سلام
    تصور کنید که در حال استفاده از سیستم نوسا به صورت کلاینت و سرور هستیم. بدین معنی که حسابدارها کلاینت هستند و مدیر مالی سرور! حال به هر دلیلی کاربر یکی از کلاینتها به نام آقای X استعفا داده و مجبور به استخدام آقای Y شده ایم. مشکلی که بوجود می آید این است که سندها باید از این به بعد به نام آقای Y ثبت شود و درضمن می خواهیم سندهایی که آقای X ثبت کرده اند همچنان به نام خودشان باقی بماند.
    برای این کار کافی است ابتدا همانند شکل در ویندوز کلاینت ( ویندوزی که قبلا متعلق به آقای X بوده ) یوزر جدیدی به نام آقای Y تعریف کنیم.






    البته بسته به نوع شبکه ( Domain یا  Workgroup ) نوع تعریف کاربران متفاوت می باشد.
    بعد از تعریف کاربر در کلاینت و سرور ( در شبکه های workgroup ) نوبت به تعریف این کاربر جدید در نرم افزار نوسا می شود.

    تبصره: می توانید کاربر آقای X را در ویندوز حذف کنید.

    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 فروردین 1391 10:17 ق.ظ
    برای تعریف این کاربر جدید در نرم افزار نوسا ابتدا در سرور ( و یا همان کلاینت در صورتی که دسترسی به تعریف کاربران داشته یاشد ) وارد منوی " سیستم / تعریف کاربران و امکانات آنها " شده سپس اگر کاربر قبلی را از ویندوز پاک کرده باشید در این قسمت ستون " نام در ویندوز " به صورت Unknown NT User Name نمایش داده می شود.




    حال برای ایجاد کاربر جدید لازم است Insert کیبرد و یا در این پنجره را بزنیم تا سطری جدید اضافه شود سپس در قسمت " نام در ویندوز " دبل کلیک کرده تا پنچره زیر باز شود




    در مرحله بعد با انتخاب Advanced وارد پنجره زیر شده






    سپس ابتدا Find Now را انتخاب می کنیم و در ادامه یوزر متعلق به آقای Y را که در این مثال با نام user2 نمایش داده شده است را انتخاب می کنیم. بعد از انتخاب کاربر جدید همانطور که در شکل ملاحظه می فرمایید دو سطر وجود دارد که یکی متعلق به آقای X است که غیر فعال شده و دیگری متعلق به آقای Y می باشد که فعال است. در ستون " نام کاربر" اسم آقای Y را اضافه می کنیم. 







    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 فروردین 1391 10:19 ق.ظ





    به این ترتیب توانستیم بدون اینکه کاربر قبلی را تغییر دهیم کاربر جدید را اضافه کنیم. لازم به ذکر است که از آنجایی که کاربر قبلی در سیستم سند ثبت کرده اند لذا قابل حذف نمی باشد.







    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.