چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 فروردین 1391 01:14 ب.ظ توسط shirian
یک درخواست
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shirian
کاربر جدید
کاربر جدید

--
15 فروردین 1391 12:09 ب.ظ
    با سلام.
    در یک سیستم اطلاعاتی تاریخ عملیات مالی میلادی انتخاب شده است و لازم است تقویمهای موجود در فرمهای نمایشی برای انتخاب تاریخ مورد نظر نیز به صورت میلادی نمایش داده شوند، ولی ظاهرا این امکان وجود ندارد یعنی با وجود اینکه تاریخ مورد نظر میلادی شده است هنگامی که تکمه ی تقویم را میزنیم تقویم به صورت شمسی نمایش داده می شود. از آنجایی که نرم افزار برای یک کارخانه در مالزی خریداری شده است نمایش تقویم به صورت شمسی کمکی به آنها نمی کند.

    در این زمینه چه پیشنهادی دارید؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 فروردین 1391 12:44 ب.ظ
    سلام

    همانطور که می‌دانید، تمامی اجزای واسط کاربر در سیستم ما فارسی هستند من جمله تقویم. در واقع هدف از لحاظ کردن تاریخ میلادی برای سیستم‌های عملیاتی، ایجاد پشتیبانی برای شعب شرکت‌های خارجی در داخل کشور بوده است - وگرنه همیشه فرض شده که کاربر سیستم "فارسی زبان" است. برای استفاده از سیستم توسط کاربرانی که از زبان دیگری استفاده می‌کنند راه بسیار درازی را باید طی کنیم که البته یکی از کارهایی که باید انجام شود پشتیبانی تقویم میلادی است. اما همین تقویم کنونی هم به طور کامل از تاریخ‌های میلادی پشتیبانی می‌کند (هم نمایش می‌دهد و هم امکان پرش و انتخاب برای تاریخ میلادی دارد). به نظر می‌رسد منظور شما این است که محدوده‌ای که در هر صفحه به عنوان "ماه" نشان می‌دهد به ماه میلادی تبدیل گردد. اگر همین نکته مورد نظر شما است انشالله در نسخه‌های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

    ارادت
    shirian
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    15 فروردین 1391 01:14 ب.ظ
    دقیقا منظور من همین بود که روزهای ماه انتخاب شده به میلادی نمایش داده شوند تا تاریخ مورد نظر راحتتر انتخاب شود.
    متشکرم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.