چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 دی 1390 11:50 ق.ظ توسط saadat
شماره سريال
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahdi508
کاربر
کاربر

--
28 دی 1390 10:33 ق.ظ
    باسلام خدمت دوستان گرامي بچه هاي پشتيباني نوسا :

    من يك سوال در خصوص شماره سريال موجود در برگه خروج كالا ميخواهم مطرح كنم . باتوجه به اينكه شركت ما يك شركت توزيع كننده است وكالاهاي موجود در انيار هركدام با يك شماره سريال مخصوص وارد انبار ميشود كه ما باقسمت ورود به انبار كاري نداريم وبراي خروج كالا انبار دار مستلزم اين است كه حتما شماره سريال كالا را در هنگام ثبت برگ خروج وارد نمايد حالا من متوجه شدم كه اگر انباردار به هر دليلي يادش برود كه شماره سريال را وارد كند ميتواند برگه انبار را ذخيره كند (بعدش بچه هاي فروش براي اينكه برگه خروج رافاكتور كنند به مشكل مي خورند كه با چه قيمتي فاكتور كنند ) حالا آيا راهي است كه بتوان قبل از ذخيره كردن يك برگه خروج انبار دار را الزام كند كه حتما بايد شماره سريال را وارد كند در غير اينصورت خطا بدهد .يا يك راه ديگري كه شما به فكرتون ميرسد . باتشكر...........
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    28 دی 1390 11:04 ق.ظ
    با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی
    در صورتیکه قیمت کالاهای ورودی با خروجی یکسان است ، یعنی یک کالا به همان قیمتی که وارد می شود باید با همان قیمت از انبار خارج شود ، شما می توانید برای این منظور از روش تعیین بهای شناسایی ویژه استفاده نمایید .  در این روش کاربر الزام به وارد نمودن مرجع ورود در حواله دارد ، که با طی این روند و با انتخاب مرجع ، به صورت اتوماتیک شماره سریال کالا نیز درج می شود .

    اگر بحث بر سر فیلد شماره سریال کالاست و قیمت آن بر اساس یکی از روشهای میانگین و ... ( به غیر از شناسایی ویژه ) محاسبه می شود . و روش نرخ گذاری شناسایی ویژه نیست الزامی به ورود از سریال وجود ندارد و این روند در حال حاضر در سیستم قابل تغییر نیست .
    mahdi508
    کاربر
    کاربر

    --
    28 دی 1390 11:39 ق.ظ
    باسلام

    اينكه فرموديد يعني چه ............!!!! چطوري بايد اين كارو انجام بديم ميتونيد بيشتر توضيح بدهيد
    kayalha
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    28 دی 1390 12:29 ب.ظ
    سلام
    در تکمیل جناب اقای دادرس
    در سیستم هنگام تعریف الگوی عملیات مالی می توان از روش میانگین ، میانگین به تفکیک انبار ، فایفو ، لایفو و شناسایی ویژه استفاده نمود . اگر روش قیمت گذاری شناسایی ویژه است هنگام ورود باید کالا ها را تک به تک و براساس شماره سریال وارد سیستم نمود و هنگام خروج هم باید بگوییم که کدام کالا با کدام شماره سریال می خواهد خارج شود . مثلا اگر شما موبایل وارد انبار می کنید باید تک به تک موبایل ها با شماره سریال ها را وارد نمایید و هنگام خروج هم بگویید که کدام موبایل و با چه شماره سریالی را می خواهم از انبار خارج کنم.

    ممنون
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 دی 1390 09:10 ق.ظ
    با سلام خدمت همکاران محترم ، آیا شماره سریال صرفا در روش شناسایی ویژه کاربرد دارد یا بهره دیگری از این فیلد می‌توان برد؟
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 دی 1390 09:37 ق.ظ
    جناب سعادت ، به نظر بنده :
    شماره سریال یک فیلد مربوط مشخصات یک رخداد انبار است و هر جا آن رخداد به نوعی فراخوانی شود این فیلد نیز در دسترس خواهد بود ، نوع استفاده بسته به نیاز مشتری دارد . در روش شناسایی ویژه از آنجایی که حتی 2 عدد از یک کالا از نظر سیستم با هم تفاوت دارند استفاده از آن ملموس است ، و برای نیازی که در مورد سوال این پست مطرح شد ، کار گشا .
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 دی 1390 11:50 ق.ظ
    متشکر
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.