چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 دی 1390 12:27 ب.ظ توسط Zarkesh
دسترسی سریع به اطلاعات کالا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
27 دی 1390 12:25 ب.ظ
    با سلام

    در این پست به بررسی یکسری از راه های سرعت بخشیدن به دسترسی مواردی از قبیل "کاردکس کالا" و "تفکیک موجودی کالا نسبت به انبارها" و "دسترسی سریع به درخواستهای کالا" می پردازیم.

    1.    کارت کالا:
    در نرم افزار انبار این امکان وجود دارد که زمانی که در هر جای برنامه روی کالای خاصی هستیم با فشردن کلیدهای Ctrl + F11 پنجرهء مربوط به "کارت کالای" آن کالا باز می شود و می توان به راحتی و در اسرع وقت کاردکس این کالا را مشاهده کرد.
    برای مثال فرض کنید در حال ثبت برگه ورود کالایی هستیم و احتیاج به کارت کالایش داریم به سرعت با فشردن کلیدهای ذکر شده می توانیم به هدفمان برسیم!

    2.    خلاصه اطلاعات کالا:
    حال فرض کنید که همچنان در حال ثبت برگه ورود کالایی هستید و اینبار با توجه به اینکه این کالا در چند انبار مختلف تعریف شده است، احتیاج به اطلاعاتی کلی دارید که موجودی کالا را به تفکیک انبار نشان دهد. برای اینکار نیز می توانید به راحتی بعد از انتخاب کالای دلخواه با فشردن کلیدهای Alt + F11 پنجرهء مربوط به "خلاصه اطلاعات کالا" را باز کرده و همانطور که در شکل مشخص شده در تب انبارها موجودی کالای مورد نیاز خود را به تفکیک انبارها مشاهده فرمایید.



     

    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    27 دی 1390 12:27 ب.ظ

    3.    دسترسی سریع به درخواستهای کالا:
    و اما در مورد دسترسی سریع به درخواستهای کالا.....
    برای دسترس سریع به در خواستهای کالایی دو راه وجود دارد: اول اینکه از همان Alt + F11 استفاده کرده و اینبار به کادر مشخص شده در عکس دقت فرمایید.






    دوم اینکه مثلا فرض کنید در حال ثبت برگه ورود کالا هستیم دقت فرمایید که ابتدا در ستون "کد کالا" کالای دلخواه خود را انتخاب کرده سپس به ستون "درخواست" رفته و با فشردن کلید Enter و سپس Ctrl + Enter پنجرهء "فهرست رخدادهای درخواست" که متعلق به آن کالای خاص می باشد باز می شود و به این ترتیب می توانید در کمترین زمان لیست در خواستهای آن کالا را ببینید!






    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.