چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 آذر 1390 08:46 ق.ظ توسط j-esfahani
حذف ستون دلخواه در گزارشات
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
21 آذر 1390 11:17 ق.ظ
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید

    با توجه به تنوع زیاد و مفید گزارشات نوسا و با توجه به اینکه در گزارشاتی از قبیل " کارت کالا " در نرم افزار انبار تعداد ستون های گزارش نسبتا زیاد می باشد و ممکن است برای بعضی کاربران همهء این ستون ها کاربرد زیادی نداشته باشد از آنجایی که در برنامه های نوسا به این قبیل کاربران پیشنهاد می شود که فرم مورد نیاز خود را در قسمت "تنظیمات سیستم" طراحی نمایند، غیر از این راه حل آیا می شود امکانی فراهم کرد که در گزارشات بدون تغییر فرم نمایشی یا چاپی گزارش بتوان ستون هایی را که موقتا مورد استفاده نیستند از گزارش حذف کرد؟ برای مثال: چیزی شبیه حذف سطرها در تراز آماری تلفیقی

    با تشکر
    کاظمی
    کاربر
    کاربر

    --
    21 آذر 1390 12:15 ب.ظ
    حذف کردن ستونی از گزارش به منظور ایجاد Select جدید می باشد که فیلد مورد نظر کاربر داخل آن نباشد برای این کار حتما باید اطلاعات جدید فیلد ها در جایی دخیره شود و ما هم در قسمت تنظیمات سیستم برای تمامی کاربران آن را ذخیره می کنیم که می توانیم گزارش مورد نظر را بگیریم .
    در گزارش آماری تلفیقی یا جستجودر شرح اسناد که می توانیم سطری را پاک کنیم قرار نیست تغییراتی انجام شود که دایمی باشد چون اگر همان گزارش را دوباره بگیریم سطرهای پاک شده دوباره همگی هستند
    البته نظر من کاملا مبتدیانه است ، فکر کنم سایر دوستان در این زمینه نظرات بهتر و کامل تری داشنه باشند.
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    21 آذر 1390 12:32 ب.ظ
    با تشکر از نظر جنابعالی
    منظور بنده هم این است که موقتا ستون حذف شود نه اینکه کامل اطلاعاتش حذف شود. چون هدف نمایش گزارش بدون ستون های اضافی است و ممکن است همانطور که شما فرمودید و در آماری تلفیقی نیز اینگونه است بعد از اجرای مجدد این گزارش ستون های پیش فرض قابل رویت باشد
    کاظمی
    کاربر
    کاربر

    --
    21 آذر 1390 01:39 ب.ظ
    با عرض شرمندگی
    خانم زرکش من منظور شما رو درست متوجه نشدم با توضیحاتی که دادید فهمیدم منظور شما چیست و برای این مورد نظری ندارم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 آذر 1390 05:33 ب.ظ
    ستون‌ها در زمان نمایش قابل جابجایی هستند - می‌توان ستون‌هایی که دوست داریم در ابتدای گزارش باشند را Drag کنیم. در ضمن امکان تغییر اندازه ستون‌ها را نیز داریم. حذف ستون‌ها میسر نیست ولی همانطور که گفته شد با امکانات فوق، وجود ستون‌های اضافی در انتهای فرم گزارش بدون ضرر خواهد بود.

    ارادت
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 آذر 1390 08:45 ق.ظ
    جناب آقای مومنی ممنون از راهنماییتون
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 آذر 1390 08:46 ق.ظ
    سلام

    بعد ازاینکه طراحی فرم های نمایشی به چندین شکل صورت گرفت ، امکان بسیار مفید "تنظیمات سیستم (برای کاربر فعلی)" میتواند به کاربر خود این اختیار را بدهد از فرم های متفاوت جهت یک گزارش- به صورت "دائم" و "موقت" - نمایش گزارش خود را تغییر دهد.

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.