چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 14 آبان 1390 03:50 ب.ظ توسط shakeri
خلاصه وضعیت سررسید یک حساب (تفصیلی یا نهاد دریافت و پرداخت)
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Etemadi
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
14 آبان 1390 12:12 ب.ظ
    سلام خدمت دوستان عزیز

    در منوی سررسید در گزارشات مربوط به " خلاصه وضعیت سررسید ها " در قسمت " نحوه محاسبه "  گزینه های مربوط به " هفته " و " محدوده دلخواه " وجود ندارند
    می خواستم دوستان لطف کنند و نظر خود را راجع به علت نبودن این گزینه ها بفرمایند  .
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 آبان 1390 01:43 ب.ظ
    سلام

    این دو گزینه در گزارش‌های خلاصه عملیات وجود دارند و به همین دلیل کمبود آنها در گزارش مورد نظر شما جلب توجه کرده است. در گزارش‌های خلاصه عملیات با تاریخ سند سر و کار داریم و در اینجا با تاریخ سررسید. اگر محدوده سال مالی را در نظر بگیرید، تاریخ سند از جنس همان محدوده است - به این دلیل در اخذ گزارش خلاصه عملیات در مدل هفته یا محدوده دلخواه، زمانی که به مقطع سال مالی می‌رسیم تکلیف سیستم روشن است که فقط قسمتی از هفته یا محدوده که با محدوده سال مالی هم‌پوشانی دارد را لحاظ نماید. این فرض در مورد تاریخ سررسید وجود ندارد (تاریخ سررسید اصولا هیچ ربطی به سال مالی ندارد و بسیار پیش می‌آید که تاریخ سررسید یک رخداد در سال(های) مالی بعد قرار داشته باشد). به همین دلیل امکان پردازش حالت‌های هفته و محدوده دلخواه با توجه به تاریخ سررسید وجود نداشته است.
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    14 آبان 1390 02:46 ب.ظ
    ممنون از پاسخ شما
    با تشکر
    shakeri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    14 آبان 1390 03:33 ب.ظ
    سلام

    این گزارش خواسته بسیاری از مشتریان دراین منو و منوی مدارک دریافت وپرداخت است به خصوص گزارش محدوده دلخواه (گروهبندی بر اساس روز) ؛ برای مدارکی که تاریخ سرسیدشان سالهای مالی آینده است می تواند بعنوان جمع عملیات سررسید آینده درگزارش ظاهر شوند.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 آبان 1390 03:39 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه میسر نیست - البته گروه‌بندی بر اساس روزهای سال را همین الآن هم داریم - مشکل سال‌های مالی آینده نیست؛ محدوده سال مالی مطرح است
    shakeri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    14 آبان 1390 03:50 ب.ظ
    ممنون از شما
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.