چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آبان 1390 12:28 ب.ظ توسط molaei
کاربردی از "سرجمع مقادیر نیز محاسبه شود"
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saffarzadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
08 آبان 1390 11:20 ق.ظ
    درود بر دوستان گرامی

    می خواهم با ذکر یک مثال، کاربردی از این گزینه را توضیح دهم.
    به فرض " گردش مراکز تامین یا مصرف" را می خواهیم به صورتیکه هر مرکز در یک سطر نمایش داده شود چراکه گزارش از لحاظ تعدادی برایمان مهم نیست و ریال گزارش مد نظر است.




    در این حالت ملاحظه می کنیم که مرکز تامین 1 در 3 سطر ظاهر شده است، این حالت وقتی اتفاق می افتد که در برگه های تنظیم شده برای این مرکز از کالاها با واحدهای مقداری متفاوتی استفاده شده باشد. جهت نمایش هر مرکز در یک سطر کافی است تیک گزینه "سرجمع مقادیر نیز محاسبه شود " را برداریم.



    به طور مشابه این گزینه برای گزارشات نرم افزار فروش نیز وجود دارد.

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    08 آبان 1390 12:28 ب.ظ
    با سلام و تشکر از مطلب مفیدتان.

    یکی دیگر از کابردهای این گزینه، در زمان اخذ گزارش از سرگروه کالا هاست. زمانی که در زیر گروه یک کالای، واحدهای مقداری گوناگونی وجود داشته باشد، در زمان اخذ گزارش از سرگروه مربوطه، می توان تیک مذکور را برداشت و به گزارش مطلوب دست یافت.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.