چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آبان 1390 03:19 ب.ظ توسط mahdi508
بهاي تمام شده
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahdi508
کاربر
کاربر

--
08 آبان 1390 11:08 ق.ظ
    باسلام

    درمور طرف حساب برگه هاي خروج انبار متوجه شدم كه سيستم شما قيمت كالا ها رو به حساب بهاي تمام شده ولي به تفضيلي مشتريان ميبرد و ما

    نمي توانيم  گزارش بهاي تمام شده را به تفضيلي كالا بگيريم .

    حالا آيا راهي هست كه من بتونم توي انبار يا هر جاي ديگري گزارشي از بهاي تمام شده به تفكيك كالا بگيرم .


    باتشكر از لطف شما اميدوارم كه بتوانيد كمكم كنيد
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    08 آبان 1390 12:04 ب.ظ
    با سلام خدمت شما.

    طرف حساب برگه های خروج، چه بصورت دستی درج شوند، چه از طریق قوانین تعیین گردند، توسط خود شما انتخاب شده است. نرم افزار بر اساس قواعدی که شما برایش تعریف کرده اید اقدام به تعیین طرف حساب می کند. که ظاهرا شما برای طرف حساب برگه های خروج، از حساب *بهای تمام شده* به همراه تفصیلی مرکز تامین و مصرف استفاده کرده اید. و همانگونه که به درستی اشاره فرمودید، امکان درج خودکار تفصیلی کالا را در سطر طرف حساب در اختیار نخواهید داشت. البته می توانید کد تفصیلی مربوط به کالا را به صورت دستی در بخش طرف حساب اختصاصی وارد نمایید.

    از طرف دیگر، آنجه در گزارش مد نظر شما دیده خواهد شد، بهای خروجی کالا است. که معمولا با بهای تمام شده تفاوت دارد. اما در هر حالت، می توانید از منوی تراز، گزینه گردش و موجودی کالاها، به گزارش مورد نظر خود دست یابید. در این گزارش، در ستون کاهش بها، میزان بهای خروجی هر کالا قابل مشاهده خواهد بود.
    mahdi508
    کاربر
    کاربر

    --
    08 آبان 1390 02:02 ب.ظ
    با سلام خدمت جناب آقاي مولايي:
    ممنون از جوابتون . من اين كارو انجام دادم وفهميدم كه به حساب بهاي تمام شده تفصيلي مركز تامين ومصرف معرفي كرده ايم و آن را اصلاح كردم وبه تفصيلي موجودي كالا ولي به مشكل ديگري برخردم اينكه شما گفتيد كاملا درست ميباشد ولي فهميدم كه طرف حساب برگه خروج را با توجه به كد مركز اقدام به تعيين طرف حساب مي نمايد. و نمي توانيم كه در برگه هاي خروج كد مركز نزنيم ...........!!!!!! شايد ما برايش معرفي كرده ايم كه كد مركز را مد نظر بگيرد حالا به نظر شما چكار كنيم ....

    مرسي من منتظر جوابتون هستم .
    mahdi508
    کاربر
    کاربر

    --
    08 آبان 1390 02:30 ب.ظ
    باسلام .
    يادم رفت بگم كه ما در قسمت قوانيين طرف حساب عمومي برگهاي انبار قانوني ايجاد كرديم كه به تفصيلي كالا ببره حالا درستي يا نادرستي آن را نميدانم ولي چرا در برگه هاي انبار عمل نميكنه نميدونم ............................مرسي
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    08 آبان 1390 03:12 ب.ظ
    سلام مجدد خدمت شما سرور گرامی.

    مطالبی که فرمودید خیلی ربطی به موضوع اصلی ندارند. طبیعتا نمی توانید رخداد خروجی بدون مشخص کردن مرکز تامین و مصرف ثبت کنید. در هر صورت هر رخداد انبار یک سری فیلدهای اجباری دارد که یکی از آن ها همین کد مرکز تامین و مصرف است. اما این فیلد اجباری، ربطی به درخواست شما ندارد!

    در مورد طرف حساب عمومی تعریف شده، دو سوال اساسی وجود دارد: اولا که در بخش تعریف قوانین طرف حساب عمومی، امکان درج خودکار کد کالا وجود ندارد. و ثانیا، هر طرف حساب عمومی می تواند مربوط به بیش از یک سطر انبار باشد. پس طبیعی است که نمی توانید برای آن دو سطر، یک طرف حساب با یک تفصیلی خاص درج کنید. (زیرا هر سطر انبار مربوط به یک کالای خاص است و در نتیجه باید دو سطر طرف حساب گوناگون برایش ثبت شود)

    خلاصه: سیستم قابلیت درج خودکار کد تفصیلی کالا را در طرف حساب برگه های انبار ندارد. چه طرف حساب عمومی و چه طرف حساب اختصاصی.
    برای رسیدن به مقصود، یا باید تفصیلی طرف حساب رخدادهای خروج را دستی درج نمایید و یا از همان گزارش بیان شده در پست اول استفاده نمایید.
    mahdi508
    کاربر
    کاربر

    --
    08 آبان 1390 03:19 ب.ظ
    مرسي جناب آقاي مولايي ممنون از اينكه جواب من را دادين واقعا كمكم كردين ببخشيد وقتتون هم گرفتم
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.