چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 مرداد 1391 09:38 ق.ظ توسط momeni
دریافت و پرداخت
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
amintash
کاربر جدید
کاربر جدید

--
17 مهر 1390 02:53 ب.ظ

     با سلام و خسته نباشید



    سوال من در مورد سیستم دریافت و پرداخت است ، ما گزارشهایی به صورت زیر از سیستم میخواهیم لطفا راهنمایی بفرمایید چطور تهیه کنیم ؟

    - آمار تمام چکهای سررسید نشده در یک محدوده تاریخ صرف نظر از اینکه نزد صندوق است و یا در جریان وصول ( ضمن اینکه مهم نباشد نزد کدام بانک است )  ؟
    -آمار چکهایی که سررسید آنها گذشته است ولی هنوز وصولی آنها ثبت نشده صرف نظر از اینکه چک نزد کدام بانک بوده ؟ 

    -

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 مهر 1390 10:12 ق.ظ
    سلام و عرض ادب خدمت شما سرور گرامی.

    هر دو گزارش از سیستم قابل اخذ خواهد بود. هر چند نحوه اخذ این گزارشات تا حدودی به کدینگ حسابها و نحوه ثبت اطلاعات در مجموعه شما بستگی دارد.
    مورد اول: احتمالا منظور شما لیست چک هایی است که تاریخ سررسید آن ها در یک بازه زمانی خاص است، اما هنوز وصول نشده اند. برای این منظور می توانید از منوی تحلیل --- تفکیک عملیات حساب به مدارک دریافت و پرداخت (سرجمع) --- در قسمت محدوده کد حساب، حساب *حساب ها و اسناد دریافتنی* (بسته به کدینگ شما می تواند متفاوت باشد) و در قسمت تاریخ سررسید هم محدوده مورد نظر را وارد و سپس تصویب نمایید. لیست چک های مذکور پیش روی شما خواهد بود.

    مورد دوم: منوی تحلیل --- تفکیک عملیات حساب به مدارک دریافت و پرداخت (سرجمع) --- در قسمت محدوده، کد حساب، حساب *اسناد در جریان وصول* (بسته به کدینگ شما می تواند متفاوت باشد) و در قسمت تاریخ سررسید هم ار ابتدا تا تاریخ امروز را وارد و سپس تصویب نمایید. لیست چک های مذکور پیش روی شما خواهد بود.

    اگر سوالی بود در خدمتیم.

    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 مرداد 1391 05:41 ق.ظ
    باسلام و عرض ادب :
    نکته ای در تعریف روالهای دریافت و پرداخت مشاهده نمودم که چون شاید ارزش یک پست جدید نداشته باشد ، در همین پست عرض میکنم :
    هنگامی که در روالهای دریافت و پرداخت در طرف فرعی یک عنوان حساب و یا تفصیلی را درج میکنیم و بعد به هر دلیل عنوان مورد نظر را در درخت حساب جابجا نموده و یا تغییر کد میدهیم ، اصلاحات انجام شده به روالهای دریافت و پرداخت منتقل نمیشود .
    درحالیکه در سیستم نوسا در همه جا ( مانند الگوهای انبار و فروش ، مجموعه ها و سایر موارد ) همواره اصلاحات درختها ، اتوماتیک در تمام سیستم منتقل میشوند .
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 مرداد 1391 09:38 ق.ظ
    سلام

    همینطور است که می‌فرمایید. آنچه در روال‌ها درج می‌شود "کد" حساب یا تفصیلی است - به دلیل محدودیت‌های فنی و پیچیدگی فوق‌العاده روال‌ها نتوانستیم همانند بقیه موارد از ارجاع استفاده کنیم. شبیه این وضعیت در اکثر موجودات قابل تعریف سیستم (تعریف ستون‌های گزارش‌ها و حتی شرایط تنظیم و ذخیره شده قبلی) هم وجود دارد. متاسفانه این رفتار طبق تعریف است.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.