چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 شهریور 1390 08:26 ق.ظ توسط dadras
تگ های انبار
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
reza.torabi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
16 شهریور 1390 02:26 ب.ظ
    با سلام برای چاپ تگ های انبار فکر می کنم نیازی به چاپ تگ هایی که موجودی ندارند نیست ولی سیستم تمامی گردش ها را چه داری موجودی است یا خیر پرینت می گیرد
    با تشکر ترابی
    kayalha
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    16 شهریور 1390 03:32 ب.ظ
    سلام
    هدف از انبار گردانی مشخصی نمودن موجودی کالاها در انبار می باشد . حال اگر شماتنها برای کالاهایی تگ چاپ بگیرید که در نرم افزار موجودی دارند و هنگام شمارش کالا در انبار به کالایی برخوردید که در انبار موجود بود ولی تگی برای ان چاپ نگرفته بودید چه .
    مستقل از اینکه فکر کنیم موجودی داریم و یا اینکه نداریم از کلیه کالاها تگ چاپ نموده و از ان تگ ها در شمارش استفاده می نماییم.

    ممنون
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 شهریور 1390 03:32 ب.ظ
    با سلام و خوش آمدگویی خدمت شما.
    همانگونه که مستحضر هستید، عمل انبارگردانی به منظور کشف مغایرت های بین واقعیت موجود در انبار و اطلاعات ثبت شده (در نرم افزار و یا بصورت دستی) انجام می شود. پس اساسا اگر فرض را بر صحت اطلاعات موجود در نرم افزار در نظر بگیریم، عمل انبارگردانی به نتیجه مورد نظر نمی رسد. پس در یک پروسه انبار گردانی صحیح، برای تمام کالاها، تگ چاپ می شود.
    البته در نسخه 301 (و نسخه های پس از آن) این امکان فراهم است که کالاهای فاقد رخداد و یا کالاهایی که فقط رخداد ابتدای دوره دارند را در پروسه انبار گردانی دخیل نکنیم و تگ مربوطه اشان را چاپ نکنیم.
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 شهریور 1390 08:26 ق.ظ
    ضمن تایید فرمایش دوستان ، بیاییم قدری بد بینانه به این موضوع نگاه کنیم
    بنده مسئول شمارش کالا در انبار شرکت شما هستم .در هنگام شمارش کالا میبینم که کالای X تگ ندارد ، خوب این با ساختار پیشنهادی شما یعنی بنده میدانم شما در سیستم موجودیتان از این کالا صفر است ، حال اگر بنده این کالا را بردارم و از انبار ببرم چه ؟ به قول معروف نه خانی آمده نه خانی رفته است . شما که موجودیتان صفر است من هم که در انبار چیزی ندیدم ...
    کلا عمل شمارش کالا عملی است غیر سیستمی ، که مستقل از عملیات سیستم انبار و سیستمهای مکانیزه باید انجام شود و مغایرت دنیای واقعی با سیستم مکانیزه مشخص شود و کسری و مازادهای غیر منطقی بین دنیای واقعی و سیستم مکانیزه را مشخص نماید ، تا برای پیگیرهای لازم اقدام شود .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.