چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 مرداد 1390 04:34 ب.ظ توسط molaei
رخدادهای انبار
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
SAMIRA
کاربر
کاربر

--
22 مرداد 1390 11:10 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب برای ایجاد حساب در برگه انبار طبق روال از الگوی عملیات مالی کالاها استفاده می نمایم اما مشکل من در اینجا مطرح می شود که در هنگام تعریف طرف حساب در باکس مربوطه برخی رخدادها نمایش داده نمی شود مثلا برگشت خروج دوره قبل یا رخداد انبارگردانی یا برگشت خروج دوره جاری و ... که این مساله حجم کار را افزایش می دهد بدین صورت که پس از ایجاد برگه انبار برای تمامی سطرها می بایست تک به تک حساب تعریف شود خواهشمند است هر چه سریعتر به این مساله رسیدگی نمایید.

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 مرداد 1390 11:48 ق.ظ
    در صورت امکان بفرمایید که از کدام نسخه نرم افزار استفاده می کنید.
    یکی از امکانات اضافه شده به نسخه 303 نرم افزار:
    "در قوانين طرف حساب رخدادهاي انبار (الگوي عمليات مالي انبار)، ترتيبي داده شد كه قوانين تعريف شده براي انواع رخدادهاي خروج، براي برگشت خروج نيز استفاده شوند. در صورت استفاده براي برگشت، به ابتداي شرح رخداد، كلمه "برگشت" اضافه خواهد شد."
    چنانچه از نسخه های قبلی نرم افزار استفاده می کنید، جهت تغییر نسخه رایگان می توانید فایل مربوط به نسخه 303 را از بخش دریافت فایل دانلود و نصب نمایید و یا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
    SAMIRA
    کاربر
    کاربر

    --
    22 مرداد 1390 02:50 ب.ظ

    با عرض خسته نباشید

    ما از نسخه 303 استفاده می کنیم ولی در باکس مربوط به تعریف طرف حساب برای انواع رخدادهای زیر آیتمی تحت عنوان برگشت خروج و ... نداریم

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 مرداد 1390 02:56 ب.ظ
    قرار هم نیست داشته باشید: *ترتيبي داده شد كه قوانين تعريف شده براي انواع رخدادهاي خروج، براي برگشت خروج نيز استفاده شوند.*
    اگر دقت کنید، در مقابل رخدادهای خروج، درون پرانتز، کلمه برگشت درج شده است. به این معنا که از همان قوانین خروج، برای برگشت خروج ها هم استفاده خواهد شد.
    SAMIRA
    کاربر
    کاربر

    --
    22 مرداد 1390 03:38 ب.ظ

    با عرض خسته نباشید

    در مورد انبارگردانی چطور؟ من کل صحبتم این است که تمامی رخدادهای انبار می بایست قابلیت تعریف طرف حساب را داشته باشند

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 مرداد 1390 04:34 ب.ظ

    جسارتا با نظر شما موافق نیستم. اینکه تمام رخدادهای انبار می بایست قابلیت تعریف قانون طرف حساب را داشته باشد، چندان صحیح نیست. فلسفه وجود قانون، برای طرف حساب اختصاصی، از آنجا ناشی می شود که نوع خاصی از رخدادها، در اکثر مواقع از طرف حساب خاصی استفاده می کند. پس عملا در مورد رخدادهایی که نمی توان به طور مشخص برایشان طرف حساب تعیین کرد، وجود قانون، چندان کارآیی نخواهد داشت.

    بهتر از بنده می دانید که در مورد طرف حساب رخدادهای کسری و مازاد انبارگردانی، تنوع زیادی وجود دارد؛ که بر اساس شرایط، نوع صنعت، تصمیم گیری های خاص مجموعه و ... متغیر است. حتی در اکثر مواقع، کسری و مازاد کالاهای گوناگون، به حساب های گوناگون برده می شود.
    اما اگر شما برای تمام سطرها می خواهید از یک طرف حساب استفاده کنید، به شما توصیه می کنم از طرف حساب عمومی استفاده نمایید.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.