چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 مرداد 1390 09:09 ق.ظ توسط mansouri_hoda
گزارش از واحدي به جز واحد اصلي کالاها در انبار C
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
sajjadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
13 مرداد 1390 12:09 ب.ظ
    با سلام و احترام

    آيا مي‌دانستيد، براي کاربراني که از انبار C استفاده مي‌کنند امکان تهيه گزارش از واحدي به غير از واحد اصلي کالاها نيز وجود دارد؟

    به طور مثال، فرض کنيد براي کالا(ها)يي واحد اصلي عدد انتخاب شده، حال در نظر داريد گزارشي بر اساس بسته براي اين کالا(ها) تهيه نماييد. بدين منظور ابتدا مجموعه کالايي تعريف نماييد حاوي کالا(ها)يي که قرار است گزارش از واحد ديگري برايشان تهيه کنيد. لازم به ذکر است، در اين مجموعه براي هر کالا، در ستون مقدار، ضريب تبديل (در اين مثال، از عدد به بسته) را وارد کنيد.








    اکنون در منوي تراز، گزارش گردش و موجودي يک مجموعه کالا را انتخاب نماييد. در پنجره باز شده، پس از انتخاب مجموعه تعريف شده، فرم گزارش را بر روي "پيش‌فرض نوسا- تعداد از مجموعه" قرار دهيد. حال با کليک نمودن بر روي تکمه "تصويب"، گزارش زير را مشاهده مي‌کنيد. لازم به ذکر است عنوان ستون‌ها با توجه به محتوي گزارش تغيير داده شده است.



    با تشکر
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    13 مرداد 1390 12:43 ب.ظ
    با سلام مجدد

    نکته جالب تر اينکه در فرم‌هاي چاپي (به کمک فرمول نويسي) مي‌توان براي کاهش و افزايش طي دوره نيز همين گزارش تبديل واحد را تعريف نمود. چون فيلد ارزشمند در اين قسمت، "تعداد در مجموعه" است.

    با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    15 مرداد 1390 03:06 ب.ظ
    سلام خدمت دوستان گرامی


    ممنون برای من خیلی جالب و مفید بود .
    با تشکر
    mansouri_hoda
    کاربر
    کاربر

    --
    22 مرداد 1390 09:09 ق.ظ

    مطلب جالب و کار آمدی بود . ممنون

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.