چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 آبان 1390 11:02 ق.ظ توسط dadras
برگه حواله انبار بر اساس انبارهای مختلف در حرکت معکوس
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
SAMIRA
کاربر
کاربر

--
11 مرداد 1390 11:34 ق.ظ
    ما در شرکت از حرکت معکوس جهت فاکتورهای فروش استفاده می کنیم بدین صورت که ابتدا پیش فاکتور سپس فاکتور فروش و در نهایت سیستم به صورت خودکار حواله انبار صادر می کند. مشکل ما در اینجا مطرح می شود که زمانی که فاکتور فروش با انبارهای مختلف تنظیم می گردد برگه حواله انبار در یکی از انبارها منظور می گردد در صورتیکه ما نیاز داریم که حواله انبار به تفکیک انبار صادر گردد تا از این طریق به انباردارهای مختلف حواله انبار را تسلیم نمائیم خواهشمندم هر چه سریعتر به این مطلب پاسخ داده و مشکل مرا حل کنید
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 مرداد 1390 12:01 ب.ظ
    با سلام

    احتمالا شما در تنظيمات سيستم، در قسمت پيش‌فرض مشخصات سطرهاي برگه‌هاي فروش، انبار مشخصي (همان انبار که اکنون حواله ها از آن صادر مي‌گردد) را انتخاب نموديد. به اين ترتيب سيستم، انبار مذکور را براي صدور حواله در نظر مي‌گيرد. البته شما مي‌توانيد به صورت دستي در هر سطر برگه که انبار ديگري را مد نظر داريد، انبار را تغيير دهيد.

    با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    11 مرداد 1390 02:19 ب.ظ
    سلام خدمت دوستان عزیز

    منظور این کاربر این می باشد که در یک فاکتور چند سطر وارد می کند و بعد خودش انبار هر سطر را مشخص می کند و انبار این سطرها هم با یکدیگر متفاوت هستند و می خواهند بعد از زدن دکمه " ذخیره " سیستم خودش به ازای هر سطر یا سطرهای مربوط به یک انبار در فاکتور یک حواله مجزا صادر کند که در قسمت محاوره برگه خروج و نیز سطرهای داخل آن برگه خروج کد انبار یکسان باشد .

    در حال حاضر سیستم یک برگه خروج ایجاد می کند که در محاوره ابتدائی این برگه خروج کد انبار اولین سطر فاکتور خورده و در سطرهای موجود در این برگه ، کد انبار ها با توجه به کد انبارهای فاکتور فرق می کنند.
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 مرداد 1390 03:57 ب.ظ
    سلام

    به نظر من باید یک مورد جدید قابل تنظیم برای پاسخگویی به این درخواست در سیستم تعبیه کنیم. در همان تنظیمات سیستم در قسمت تنظیم خودکار برگه‌ها و مثلا در کنار گزینه "برگه‌های مجزا برای سطرهای اصلی و جنبی" یک امکان به صورت "برگه‌های مجزا برای هر انبار" لازم داریم.

    درخواست کاملا منطقی است و حتما روی آن کار خواهیم کرد. فقط متاسفیم که نسخه 304 را برای ارائه در مرداد ماه نهایی کرده‌ایم و اجرای این درخواست به نسخه بعد موکول خواهد شد.

    البته استفاده از امکانات "تنظیم خودکار برگه‌ها" کاملا اختیاری است و تا زمانی که درخواست شما در سیستم پیاده نشده است، لطفا برگه‌های انبار را به ترتیب و تفکیک دلخواه از قبل در سیستم درج کنید و سپس فاکتور را مبتنی بر همان برگه‌ها تنظیم نمایید تا مشکل شما رفع شود. در نسخه بعدی در خدمت خواهیم بود.

    ارادت
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 آبان 1390 07:31 ب.ظ
    سلام

    درخواست موضوع این پست را بررسی کردیم. سیستم در حال حاضر به این شکل عمل می‌کند که همواره یک برگه درخواست کالا و حداکثر 2 برگه خروج کالا تشکیل می‌دهد. این رفتار در تمامی بخش‌هایی که به نحوی با تنظیم خودکار برگه‌ها درگیر هستند تاثیر داشته است (هم در Client و هم در سرور). مکانیزم تشخیص رخدادها (و برگه‌هایی) که باید در اثر اصلاح یا حذف فاکتور حذف شوند نیز به این داستان وابسته است - این یک مکانیزم بسیار پیچیده است و تغییر آن بسیار دشوار. به جز این، امکان استفاده از برگه‌های موجود از قبل برای افزودن سطرهای جدید به همان برگه‌ها را نیز داریم. دوستان به یاد دارند که وجود یک اشکال در همین مکانیزم منجر به خطا در محاسبه بهای خروج کالاهای FIFO می‌گردید - منظور این است که واقعا مکانیزم پیچیده‌ای است و تغییر آن ترسناک می‌باشد.

    خلاصه اینکه امکان تغییر این مشخصات در زمان قابل قبول و به صورتی که قابلیت اطمینان سیستم را مخدوش نکند وجود ندارد. متاسفانه باید با همین محدودیت بسازیم. البته اطلاع از نظر همکاران عزیز هم مایه امتنان است: اینکه این درخواست چه میزان عمومیت دارد و خلاصه اجرای آن چقدر جدی است... "گر بی‌هنر ببخشی" هم یک گزینه خوشحال کننده است...

    ارادت
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 آبان 1390 05:53 ب.ظ
    سلام

    جناب مومنی ممنون از وقتی که برای بررسی این موضوع صرف کردید . به نظر بنده این درخواست و موضوع حداقل فعلا عمومیت ندارد و بنده تا به این لحظه از کاربرانی که خود مستقیما یا تلفنی با آنها در تماس هستم چنین درخواستی را نداشته ام .
    با تشکر
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 آبان 1390 10:00 ق.ظ
    شاید این مورد را بتوان به این صورت نیز مطرح کرد که اگر ما برای انبار خاص یک نوع برگه حواله خاص تعریف کرده باشیم با سری متفاوت در هنگام تنظیم حوله انبار توسط خود سیستم توجهی به انواع برگه های انبار و برگه های خاص برای آن انبار مربوطه نمی شود و در نتیجه سری مورد نظر برای برگه درج نخواهد شد . اگر این داستان حل شود با متفاوت بودن سری های حواله ها برای انبارهای مختلف در سوال فوق فکر کنم این داستان هم حل شود .
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 آبان 1390 10:23 ق.ظ
    سلام

    متاسفانه چنین نیست - اصولا امکان تفکیک برگه‌های انبار تولید شده را نداریم؛ مگر بر اساس نوع رخداد (حداکثر یک برگه برای سطرهای اصلی و یک برگه برای سطرهای جنبی). این موردی که شما فرمودید البته جداگانه قابل توجه است. فکر می‌کنم سری، هم اکنون هم از نوع برگه متاثر می‌شود؛ ولی تفکیک بر اساس انبار است که انجام نمی‌شود و دلیل هم همان است که عرض کردم.

    ارادت
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 آبان 1390 11:02 ق.ظ
    عرض ادب
    منظور بنده هم همان تفکیک سری با توجه به نوع انبار بود که شما فرمودید .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.