چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 مرداد 1390 11:55 ق.ظ توسط j-esfahani
ملاحظه روند برگه ها از دید فروش
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
30 تیر 1390 12:38 ق.ظ
    با سلام
    در ورژن های قبل 303  امکان ملاحظه ارتباط برگه ها(ملاحظه از دید فروش) برای قسمت انبار وجود داشت.یکی از امکانات فوق العاده سیستم همین گزارش است(بود) که با دید خیلی جالب میتوانست رد برگه ها رو پیگیری کنه و از اون جالب تر میشه در همون گزارش - وارد برگها شد و برگه رو اصلاح کرد.

    بچه های فروش کما کان در حال حاضر دارن لذت ابن گزارشاتو میبرند.ولی ما انباریها مدت کوتاهی تونستیم از این گزارش استفاده کنیم و سرعت کارمون به مراتب بالا رفته بود.حالا به دلایلی که حتما لازم بوده این گزارش فقط در قسمت فروش گرفته شود.


    از کارشناسان و طراحان سیستم درخواست دارم شبیه همون گزارش واسه ما بچه های انباری هم گذاشته شود.


    با تشــــــــــــــکر فراوان
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 تیر 1390 09:11 ق.ظ
    در سیستم نوسا، با توجه به رابطه تنگاتنگ انبار و فروش، دو امکان کم نظیر به نام درخت رخداد انبار و درخت رخداد از دید فروش وجود دارد. این امکان وقتی جالب تر می شود که می توانیم از یک درخت به درخت دیگر برویم و ردگیری را ادامه دهیم.
    طبیعی است انچه در درخت رخداد انبار می بینیم، مربوط به نرم افزار انبار است و برای دسترسی به آن، همان امکانات انبار کافی است. اما انتظار نداشته باشید با کاربر انبار بتوانید اطلاعات فروش را ملاحظه کنید. برای ملاحظه درخت رخداد از دید فروش (و یا فراخوانی درخت رخداد از دید فروش از طریق درخت رخداد انبار) می بایست به گزارشگیری فروش دسترسی داشته باشید.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 تیر 1390 12:39 ب.ظ

    با عرض سلام خدمت جناب آقای مولایی

    جناب آقای مولایی در حال حاضر امکانی در سیستم وجود دارد به اسم ملاحظه ی درخت رخداد انبار . به طور مثال در برگه ورود قبلا از دید فروش میتوانستیم به برگه درخواست ورود کالا دسترسی پیدا کنیم ولی در حال حاضر با امکان از دید انبار ممکن نمیباشد.

    درخواست بنده این بود ما انباری ها(مقداری ها) از این گزارش خیلی استفاده میکنیم . درصورت امکان گزارش مقداری ملاحظه درخت رخداد از دید فروش هم ایجاد شود تا ارتباط برگه های درخواست و انبار دیده شود .



    با تشکــــــر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 مرداد 1390 10:54 ق.ظ
    سلام

    همانطور که آقای مولایی فرمودند، کاربران گزارش‌گیری فروش قادر به دریافت اطلاعات موردنظر می‌باشند. اگر کاربری با سیستم فروش ارتباط ندارد، قاعدتا نباید اطلاعات را از دید فروش مشاهده نماید. اگر تا پیش از نسخه 303 میسر بوده، اشکالی در سیستم بوده است. به هر حال مشتریان درخواست به حقی در مورد مخفی ماندن اطلاعات فروش از دید کاربرانی که مجاز نیستند دارند. به هر حال متاسفانه خواسته جنابعالی در مورد مشاهده اطلاعات فروش قابل انجام نیست.

    اما در مورد مشاهده درخواست برای کاربران انبار، این امکان را بررسی خواهیم کرد و به امید خدا اگر میسر باشد آنرا در همان درخت رخداد انبار اضافه خواهیم نمود.

    ممنون
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 مرداد 1390 11:55 ق.ظ

    خیلی ممنون

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.