چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 مرداد 1390 12:08 ب.ظ توسط mansouri_hoda
تبدیل اطلاعات از نزم افزار ppm یا sppm به سیستم مالی یکپارچه نوسا
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saffarzadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
27 تیر 1390 02:07 ب.ظ

    انجام اينکار به 2 روش ممکن است :

    1- اگر backup داشته باشيم :
    در اين حالت 3 فايل داريم که پسوند يکي از آنها dat است ، پسوند اين فايل را از dat به zip تغيير مي دهيم و روي فايل dat.zip رايت کليک کرده و با استفاده از گزينه \ Extract to Back فولدر جديدي به نام back ايجاد مي شود ،  در اين فولدر فايلي با نام MACC.DAT وجود دارد  ،  مسير دستيابي به اين فايل را يادداشت   مي نماييم. نرم افزار admin در سرور نوسا ( سيستمي که قفل نوسا روي آن قرار دارد ) را اجرا کرده و از منوي عمليات روي گزينه " ايجاد سيستم اطلاعاتي با تبديل اطلاعات از ppm " کليک مي کنيم ، کافي است فايل MACC.DAT را با توجه به مسير سيستم معرفي کنيم ( بايد در نظر داشت که در اين تبديل فقط فايل MACC.DAT مهم نيست بلکه همه فايلهاي موجود در فولدر Back در اين تبديل بکار گرفته مي شوند.)

    2- اگر فولدر حاوي اطلاعات را داشته باشيم :
    در اين حالت نرم افزار admin در سرور نوسا را اجرا کرده و مشابه آنچه در بالا اشاره شد را ادامه مي دهيم.

    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    08 مرداد 1390 11:13 ق.ظ
    فرمایشات جناب صفارزاده بسیار صحیح است و فقط دانستن این نکته خالی از لطف نیست که اتفاقات بالا در صورتی عملی است که نسخه نرم افزار تحت داس آخرین نسخه باشد در غیر این صورت ابتدا باید تغییر نسخه ( به آخرین نسخه تحت داس 7.05 ) داده شود سپس عملیات ذکر شده در پست قبل قابل اجرا خواهد بود .
    mansouri_hoda
    کاربر
    کاربر

    --
    08 مرداد 1390 12:08 ب.ظ
    سلام
    ممنون به خاطر توضیحات، راه حل اول رو نمیدونستم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.