چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 تیر 1403 10:52 ق.ظ توسط momeni
فهرست منوی پنجره ها
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mansour-montazer-lotfollahi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 تیر 1403 10:22 ق.ظ

    با درود فراوان

    زمانیکه تعداد زیادی دفتر حساب یا دفتر تفصیلی باز هست، برای مراجعه به یک مورد خاص باید دونه دونه نگاه کنیم تا به دفتر حساب/تفصیلی مورد نظر برسیم یا دوباره آن دفتر حساب/تفصیلی را فراخوانی کنیم- چنانچه امکان این باشد که نام آن دفتر نیز درکنار آن نمایش داده شود بسیار کارآمد بوده و موجب آرامش فکری کاربر میگردد.

    دو نمونه پیشنهادی ارائه میگردد:

    در نمونه اول نماد کتابچه سبز رنگ که به منزله دفتر حساب تلقی میگردد و از نوشتار متنی دفتر حساب صرف نظر شده

    و درنمونه دوم که ممکن است برای تازه کارها یا دقت بهتر نوشتار دفتر حساب حفظ شده و در کنار آن عنوان مربوطه نیز نمایش داده شده:

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 تیر 1403 10:52 ق.ظ
    سلام

    حتما بررسی می‌کنیم و اگر مشکل پیش‌بینی نشده‌ای وجود نداشته باشد اجرا خواهیم کرد. البته ما معمولا از کد برای شناساندن استفاده می‌کنیم - اما نام حساب یا تفصیلی مفیدتر است و اگر در دسترس باشد مطابق پیشنهاد دوم شما عمل خواهیم کرد. عبارت اضافی "دفتر حساب" که ابتدای عنوان بازنمایی می‌شود برای حساب‌هایی که نام طولانی دارند مخفی خواهد شد (در ناحیه‌ی لغزیده شده قرار خواهد گرفت). پس وجود آن امتیاز منفی نخواهد داشت.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.