چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 تیر 1390 03:41 ب.ظ توسط Zarkesh
دقت در عدم حذف تفضیلی در روال
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
07 تیر 1390 12:39 ب.ظ
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید

    با توجه به روالهایی که برای ثبت سند دریافت پرداخت در نرم افزار نوسا پیش بینی شده است عملیات ثبت چک به راحتی انجام پذیر است ولی در بعضی موارد مثلا برای زمانی که برای نهاد دریافت چک یا پرداخت چک، کد تفصیلی در نظر گرفته شده است لطفا دقت فرمایید اگر در روالهای " دریافت مدرک دریافتنی" و یا " پرداخت مدرک پرداختنی" برای نهادی تفصیلی تعریف کرده اید در اجرای روال تفصیلی اش را حذف نکنید زیرا حذف این تفصیلی باعث می شود در زمان اجرای روال  " اعلام وصول" چک ثبت شده در مرحله قبل در این مرحله مشاهده نشود






    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 تیر 1390 11:07 ق.ظ
    سلام

    ممنون از پست مفید شما - به نکته درستی اشاره فرمودید

    در نرم‌افزار دریافت و پرداخت اصولا "وضعیت" مدارک از سابقه رخدادهای مالی آنها بدست می‌آید. مدرک وصول شده مدرکی است که فاقد مانده باشد. مانده هر مدرک در ترکیب حساب و تفصیلی(هایی) که مدرک در رخدادهای قبلی در آنها بکار رفته است محاسبه می‌شود. بنابراین اگر ترکیب حساب و تفصیلی در رخدادهای متوالی مدرک با هم یکسان نباشند وضعیت نادرستی رخ داده است. هر زمان که یک مدرک موجود را برای درج در سطر سند دریافت و پرداخت انتخاب می‌کنید (مستقیم یا از طریق روال) آخرین حساب و تفصیلی(های) مدرک در سطر مزبور درج می‌شوند. واضح است که تغییر این حساب و تفصیلی‌ها (همانطور که به درستی اشاره فرمودید) مکانیزم تعقیب وضعیت مدرک در سیستم را تغییر می‌دهد. در اکثر موارد این تغییر نامطلوب است و باید از آن پرهیز شود. مدرکی که در بیش از یک حساب یا تفصیلی مانده داشته باشد در گزارش‌های کنترلی سیستم (بررسی درستی مدارک) منعکس خواهد شد.

    ارادت
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 تیر 1390 03:41 ب.ظ
    ممنون از توضیحات کاملتون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.