چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 آذر 1402 08:47 ق.ظ توسط momeni
مشکلات در سرعت صدور فاکتور
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mpj22
کاربر جدید
کاربر جدید

--
04 آذر 1402 04:54 ب.ظ

    با سلام و احترام

    به دليل حجم بالاي اسناد و فاکتورهاي فروش در اين شرکت، در هنگام ثبت ها به مشکلاتي به صورت زير برخورد کرده ايم که خواهشمند است در اين خصوص راهنمايي بفرماييد:

    1.با توجه به اینکه اگر سندی (و يا فاکتور) در تاریخی به غیر از تاریخ روز صادر شود (به طور مثال تاریخ سند ده روز بعد باشد)، از آن به بعد تمام اسناد جديد به صورت پيش فرض در همان تاریخ نمایش داده میشوند، اگر امکان آن فراهم شود که برای صدور سند تاریخ روز باشد و نیاز نباشد که تاریخ را اصلاح کرد، سرعت صدور سند بيشتر خواهد شد.

    2.در محیط فروشگاهی که فاکتور فروش فقط برای مصرف کننده نهایی صادر مي شود، اگر در اطلاعات عمومی فاکتور فروش، بتوان نام مشتری را  به صورت پیش فرض مصرف کننده نهایی انتخاب کرد نیز،سرعت صدور فاکتور بيشتر خواهد شد.

    3.در هنگام صدور فاکتور فروش، و بعد از انتخاب کردن تمام کالاهای موردنظر، اخطار موجودی منفی کالاها بعد از محاسبه ي کسور و اضافات نمايش داده مي شود،آيا مي توان اين اخطار را در هنگام انتخاب کالا و يا رفتن به سطر بعد دريافت کرد؟

    با تشکر و سپاس

    شرکت پارمین جامه

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 آذر 1402 08:47 ق.ظ
    سلام

    1. احتمالا می‌توانیم با تعریف یک پارامتر جدید در تنظیمات سیستم خواسته‌ی شما را برآورده کنیم. اگر مشکل پیش‌بینی نشده وجود نداشته باشد حتما اقدام خواهیم کرد.

    2. در سیستم به همین صورتی که می‌فرمایید فرض شده است و قاعدتا باید مرکز مشتری به عنوان مرکز مصرف نهایی لحاظ شود - مگر آنکه در تنظیمات سیستم برای رخدادهای فروش (اصلی یا یکی از انواع فرعی) مرکز صریح انتخاب شده باشد که در این صورت مرکز مزبور به جای مشتری لحاظ خواهد شد. شاید درست متوجه منظور شما نشده باشم.

    3. متمرکز کردن کنترل‌ها (تا حد امکان) مثلا درج نشدن مقدار یا کافی نبودن موجودی حتما سرعت تنظیم برگه را افزایش می‌دهد؛ چرا که می‌توانیم فرض کنیم در بیشتر موارد خطا وجود ندارد و گزارش خطاهای احتمالی، در زمانی پس از تنظیم سطرهای برگه، امکان اصلاح یکباره‌ی آنها را فراهم می‌کند. بیشتر کاربران ما تمایل دارند که کنترل صحت داده‌ها هر چه ممکن است به صورت سطر به سطر انجام "نشود". حتی اخیرا یک پست از شرکت پارمین جامه داشتیم که خواستار کنترل نشدن وجود مقدار در سطرهای متوالی پیش‌فاکتور شده بود (و قرار شد مطابق همان خواسته عمل کنیم). مستقل از نظر و سلیقه‌ی موثر در نحوه‌ی رفتار سیستم، کنترل موجودی منفی کالاها باید به صورت متمرکز و با توجه به «همه‌ی سطرهای برگه» انجام شود (با توجه به امکان وجود کالاهای تکراری در یک برگه). به همین دلیل ارائه‌ی این اخطار در هر سطر میسر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.