چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 آبان 1402 01:11 ب.ظ توسط Zagros
کلید میانبر برای اصلاح یکباره کاربرگ در اطلاعات متغییر ماهانه
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zagros
کاربر جدید
کاربر جدید

--
27 آبان 1402 02:55 ب.ظ

    سلام

    تشکر بابت تمام تلاش های شما در جهت پیشرفت نرم افزار

    در این شرکت  درکاربرگ  اطلاعات متغیر ماهانه هر ماه تعدادی زیادی از فیلدها با اصلاح یکباره سطرها پر میشود آیا امکان اضافه کردن یک کلید میانبر برای این گزینه وجود دارد ?

     

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 آبان 1402 04:38 ب.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما

    اصلاح یکباره سطرها در تعداد بسیار زیادی از برگه‌ها و کاربرگ‌های سیستم وجود دارد و به صورت سنتی فاقد کلید میان‌بر است. تغییر اختصاصی در اینجا منجر به ناهماهنگی بین بخش‌های سیستم خواهد شد. از طرف دیگر ترکیب کلیدی که در همه‌جا قابل استفاده باشد هم یافت نمی‌شود.
    اما از آنجا که در این کاربرگ گزینه‌ی جستجو و جایگزینی وجود ندارد (اختصاصی فیلدهای حرفی) می‌توانیم به صورت استثنایی کلیدها Ctrl+H که برای گزینه‌ی مزبور بکار می‌رفته است را در اینجا برای اصلاح یکباره لحاظ کنیم. با اجازه، این ترکیب کلید را در منوها بازنمایی نمی‌کنیم - ولی شما به صورت اختصاصی با اطلاع از وجود آنها می‌توانید بکارگیری نمایید.

    ارادت
    Zagros
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    28 آبان 1402 01:11 ب.ظ

    سلام و عرض ادب

    ضمن تشکر و قدرانی بابت پیگیریتان و همچنین آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و مجموعه دوست داشتنی نوسا

    ارادتمندم

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.