چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آذر 1402 11:06 ق.ظ توسط پترو پالایش لیما
نوع اسناد
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
پترو پالایش لیما
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 آبان 1402 02:27 ب.ظ

    باسلام و احترام
    خواهشمند است جهت تغییر حالت  ثبت اسناد به صورت پیش فرض پیش نویس به عملیاتی در کلیه ماژور های نرم افزار راهنمایی بفرمایید 

    با تشکر سرداری 

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    20 آبان 1402 08:19 ق.ظ

    با سلام، 

     

    لطفا ابتدا با استفاده مستقیم از نرم افزار ادمین نوسا موجود در سرور روی پایگاه مربوطه دو بار کلیک کرده و یا در صورت وجود دسترسی از طریق کلاینت، منو سیستم، بخش مدیریت، روی گزینه "اصلاح مشخصات سیستم اطلاعاتی" کلیک نمایید سپس منو اسناد را انتخاب کنید و در بخش مربوطه "پیش فرض وضعیت اسناد جدید" را معین کنید.

     

     

    با ارادت

    پترو پالایش لیما
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    23 آبان 1402 10:05 ق.ظ
    با سلام و احترام 

    پیرو موضوع مطرح شده برای شفاف شدن مشکل لازم به ذکر است در کلیه ماژول های فعال در سیستم نرم افزار مالی نوسا یک سند فارغ از اهمیت نوع ماژول با توجه به کامل بودن فرایند ایجاد یک سند بصورت پیش نویس ثبت می شود. 

     به طور مثال انتخاب کد حسابهای در همه ی سطر ها اعم از بدهکار و بستانکار و یا در صورت نیاز انتخاب تفصیل ها و پر کردن مقدار ریالی و ارزی و حتی شرح نویسی پس از ثبت سند بصورت پیش نویس در فهرست اسناد(ماژول مربوطه) ثبت شده و با فرض اینکه هنگام ثبت اولیه هیچ گونه خطا رویت نشده - در یک کد حساب ارتباط با تفصیل اجباری باشد و فیلد آن پر نشده باشد  هنگام ثبت پیام خطا وجود دارد ولی سند ثبت میشود  - بعد از تایید اسناد و انتقال به مالی نیز همچنان پیش نویس هستند.

    خواهشمند است پیرو اهمیت این موضوع راهنمایی لازم جهت تنظیمات سیستم ، پشتیبانی بفرمایید .
    پترو پالایش لیما
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    23 آبان 1402 10:27 ق.ظ

    به طور مثال در ماژول هزینه هنگام ثبت یک سند حسابها در سمت  بدهکار و بستانکار و تفصیل و مبلغ حتی شرح کاملا پر شده و بعد از ثبت سند هیچ گونه خطایی وجود نداشته اما سند بصورت پیش نویس ثبت می شود ، علت این مورد چیست ؟ بررسی بفرمایید 

    با تشکر

    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    27 آبان 1402 09:22 ق.ظ

    با سلام و احترام

    در همه زیر سیستم ها به منظور کنترل ثبت ها، اسناد قبل از لحاظ شدن در حسابداری، در وضعیت پیش نویس هستند در مورد هزینه هم روند مشابه بقیه زیر سیستم ها می‌باشد

     

    سپاس

    پترو پالایش لیما
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    08 آذر 1402 11:06 ق.ظ

    با سلام و احترام 

    ضمن تشکر از پیگیری و پاسخگویی جهت موضوع مطرح شده ، خواهشمند است در صورت امکان عملیاتی کردن گروهی اسناد، در فهرست اسناد حسابداری  و دریافت و پرداخت در سیستم پیاده سازی  گردد.

    و همچنین در فهرست سوابق حذف برگه و رخدادها امکان بازیابی اسناد، پیاده سازی گردد.

    پیشاپیش از مساعدت شما سپاسگزارم.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.