چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 تیر 1402 12:25 ب.ظ توسط momeni
درخواست تغییر در روال صدور فاکتور فروش
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ahmad salehi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
03 تیر 1402 11:24 ق.ظ

    با سلام خدمت شما 

    وقت بخیر امیدوارم موفق باشد 

    اینجانب احمد صالحی درخواستی داشتم که بدین شرح می باشد 

    این درخواست با توجه به دانایی بر علم و توانایی شما دوستان می باشد . 

    مجموعه ما به دو صورت اجناس را می فروشد 

    1- طاقه 

    2- عدل = بسته بندی که شامل 2تا6طاقه 

    قابلیت کنونی سیستم بدین صورت است که ما برای فروش باید تک تک طاقه هارا انتخاب کنیم با جزئیات وارد کنیم که این روال بسیار فرسایشی و خسته کننده است 

    درخواست ما این است که قابلیتی اعمال شود تا اگر بنا به فروش عدل بود ما یک ستر انتخاب کنیم و متراژ کل عدل در آن نمایش داده شود و نخواهیم دیگر تک تک طاقه ها را انتخاب کنیم فرض بگیرید اگر مشتری 10 عدل خرید کند و هر عدل 5 طاقه باشه در شرایط کنونی باید 50 ستر اطلاعات وارد شود چقدر سخت و سنگین است؟؟؟!!!! 

    در صورتی که اگر امکان فروش عدلی باشد 10ردیف انتخاب میشود 

    سیستم باید این امکان را به ما بدهد که ما در صورت نیاز عدل انتخاب کنیم و در صورت فروش به صورت تک طاقه ...طاقه انتخاب کنیم 

    این مسئله با دوستان پشتیبانی مطرح شد و دقیق در جریان هستم

    این مسئله درروند کار فروش بسیار موثر میباشد و توقع دارم به عنوان مشتری به جد این مسئله را پیگیر باشد. اگر لازم به جلسه حضوری باشد هیچ مسئله و محدودیتی نیست.لازم باشد این مسئله را در جهت رفع مشکل وهمکاری با شما دوستان تا دفتر مرکزی پردیس دنبال میکنیم.

    با تشکر 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 تیر 1402 12:25 ب.ظ
    سلام

    حتما اگر مشکل شما با واحد فرعی رفع می‌شد، همکاران پشتیبانی تا به حال مسئله را سامان داده بودند. باید با همکاران مسئله را بیشتر بررسی کنیم و در همینجا نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.