چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 دی 1401 04:07 ب.ظ توسط momeni
ارتباط حساب با تفصیلی در زیر سیستم
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
21 دی 1401 01:49 ب.ظ

    سلام

    در سند فروش (عملیاتی) ، امکان ثبت تفصیلی(مشتری) حساب طرفتنی وجود دارد که به حساب آن مرتبط نیست . "بررسی صحت اسناد" (Shift+F9) متوجه این ارتباط میشود اما در زمان ثبت و ذخیره سند فروش ، سیستم هشدار نمیدهد.

    آیا امکان دارد در زمان ثبت اسناد زیر سیستم حسابداری، بررسی صحت اسناد انجام شود و سپس سند عملیاتی شود ؟ یا خیر؟

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 دی 1401 05:20 ب.ظ
    سلام

    ما فرض کردیم که حساب و تفصیلی‌هایی که از قوانین سیستم می‌آیند صحیح هستند - یعنی مثلا تعریف قانون طرف حساب مهم‌تر از ارتباط دادن دستی حساب و تفصیلی‌ها است یا به نوعی ارتباط فرض می‌شود و اگر این ارتباط به صورت دستی وجود ندارد باید ایجاد شود تا در کنترل صحت خطا داده نشود. اما در ویرایش دستی حساب و تفصیلی‌ها در برگه فروش باید کنترل انجام شود. که فکر می‌کنم انجام شده است. لطفا کنترل کنید که مورد اشکال از قوانین ناشی شده یا ویرایش دستی بوده است و اگر وضعیت جز این است که عرض کردم بفرمایید تا حتما اقدام کنیم.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    27 دی 1401 03:13 ب.ظ

    بصورت دستی انجام نمیشود و از سمت قوانین طرف حساب ، تفصیلی به حساب دریافتنی مرتبط میشود .

    پ.ن : شاید میشد با استفاده از قوانین فروش ، مشتری را به پارامترهای فروش محدود میکردیم اما ارتباط بین Poweruser فروش و حسابداری ، بعیده اینقدر دقیق باشد که اگر تفصیلی به حساب مرتبط نباشد در فروش هم قوانین فروش را نسبت به مشتری محدود کنیم که کالا/خدمت قیمت نگیرد .

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 دی 1401 04:07 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه پ ن را متوجه نشدم. از اطلاع‌رسانی ممنونم و متوجه شدم که رفتار سیستم طبق تعریف است.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.